  • Data: 2024-09-10 12:17:35
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Ewa <E...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024.09.10 o 07:24, Mirek Ptak pisze:

    > Nie tylko :( - nowe Lenovo też.
    Mój poprzedni laptop był właśnie z Lenovo, ale z 2005 roku.
    Potem kupiłam nowe zawiasy na Allegro i sama wymieniłam.
    Na szczęście nie musiałam niczego rozklejać, tylko odkręcić
    bardzo dużą liczbę śrubek.

    > Z tego powodu sklep zrobił mi upgrade poprzedniego lapka po pojawieniu
    > się light bleedingu na matrycy.
    Jak objawia się light bleeding na matrycy?

    > Chyba większość tych "bezramkowych" tak ma...
    Dotąd wszystkie moje laptopy ("wszystkie dwa") miały ramkę wokół
    wyświetlacza. Możesz podać przykład bezramkowego?

    Pozdrawiam
    Ewa