  • 11. Data: 2013-05-11 15:37:01
    Temat: Re: Jak wejść do Biosu - Toshiba L700
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "$heikh el $zhah" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Czy oni tak już mają, że co drugi system musi być beznadziejny?

    Nigdy tak nie było.

  • 12. Data: 2013-05-11 19:16:15
    Od: "$heikh el $zhah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-05-11 15:37, qwerty pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $zhah" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nigdy tak nie było.

    Trudno jest teraz oceniać np. Win 98. Ale dalej już łatwiej: Xp. Zwista.
    Win7. Win8.

  • 13. Data: 2013-05-11 19:23:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "$heikh el $zhah" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Trudno jest teraz oceniać np. Win 98. Ale dalej już łatwiej: Xp. Zwista. Win7.
    > Win8.

    Zgubiłeś w chuj Windowsów...
    XP->XPx64->Server 2003->XP Pro x64->Windows Fundamentals for Legacy PCs (tego
    możemy nie liczyć)Vista->Home Server->Server 2008->Seven->Server 2012->Windows 8

  • 14. Data: 2013-05-11 22:33:34
    Od: "$heikh el $zhah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-05-11 19:23, qwerty pisze:
> [...]
    > XP->XPx64->Server 2003->XP Pro x64->Windows Fundamentals for Legacy PCs
    > (tego możemy nie liczyć)Vista->Home Server->Server 2008->Seven->Server

    Pisałem po prostu o tych preinstalowanych.

  • 15. Data: 2013-05-11 23:03:12
    Od: "$heikh el $zhah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-05-11 07:47, $heikh el $hah pisze:
    > Podczas uruchamiania nie ma wiadomości, jaki klawisz wcisnąć, a Esc, F1,
    > F2, Del niczego nie robią. Pierwszy raz mi się zdarza, że nawet do biosu
    > nie jestem w stanie wejść. To jakaś nowa moda?

    A jak naprawić ten poprzedni? Hiren's Boot? Czy najpierw próbować z nowo
    nagraną płytą?

  • 16. Data: 2013-05-12 00:27:46
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 11 May 2013 15:18:54 +0200
    doszła do mnie wiadomość <518e459d$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    od "marfi" <marfi @bb.onet.pl> :
    >Użytkownik "$heikh el $zhah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > A ja mam wrazenie że W8 wcale nie jest beznadziejny jezeli tylko poswięci
    >mu się kilka dni :)

    Nie warto, kafle można mieć za darmo nawet w XP:
    http://omnimo.info/
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s

  • 17. Data: 2013-05-12 00:51:48
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 11 May 2013 05:33:28 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <d...@g...goo
    glegroups.com>
    od Szymon von Ulezalka <s...@g...com> :

    >co jest zlego z win 8?

    Domyślnie włączony hybrid shutdown, dzięki czemu można sobie narobić w
    systemie plików niezłego burdelu.
    Brak info o wymieceniu plików do wirtualstore(dotyczy też windows 7),
    to wprawdzie dotyczy starych aplikacji, które trzymają coś w program
    files, ale informować by mogło.

    >brednie

    Teraz wypuszcza się kalekie systemy aby userzy je do końca
    przetestowali, zgłaszanie błędów i instalacja poprawek działają
    automatycznie.

  • 18. Data: 2013-05-22 12:34:32
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-11 23:03, $heikh el $zhah pisze:
    > A jak naprawić ten poprzedni? Hiren's Boot? Czy najpierw próbować z nowo
    > nagraną płytą?

    "Naprawiłem" i teraz mam dwa, choć różnice między starszym a nowym -
    wiadomo, ogromne. Natomiast starszy zadziwił mnie szybkością działania
    po reinstalacji - przejściu z preinstalowanej windy (7 Premium) na 7
    Ultimate. Naturalnie w wersjach różnicy bym się nie doszukiwał, tylko w
    tym, że fabryka dała na pokład co miała.
    Jak naprawiłem? Sam nie jestem pewny. Zmieniłem w biosie jedną opcję z
    bootowania z fast na normal. Bo kolejność bootowania, co jasne,
    ustawiłem na samym początku. Szkoda, że desktopy powoli chyba zaczynają
    odchodzić do lamusa...