  • 1. Data: 2013-05-09 23:46:20
    Temat: poleasingowiec do biura ale też do gier.
    Od: b...@g...com

    Dzień Dobry
    Czy spośród małych fajnych leasingowych desktopów/takich jak Dell i podobne/ da się
    wybrać coś co poza pracami biurowym dobrze uciagnie i pozwoli pograć w coś takiego
    jak World od Tanks?
    Cos co by miało Win 7, było małe i nie za wiele kosztowało?

  • 2. Data: 2013-05-10 14:36:51
    Temat: Odp: poleasingowiec do biura ale też do gier.
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Może być problem bo nie dość, że zazwyczaj mają zintegrowaną kartę graficzną
    o wątpliwej wydajności to jeszcze zdarza się, że złącze PCI-e x16 okazuje
    się nim nie być. Niedawno kolega przyniósł mi komputer chyba Lenovo albo
    DELL bo nie mógł uruchomić dokupionej karty graficznej. Okazało się, że
    złącze wyglądające jak PCI-e jest dedykowane do karty rozszerzeń
    pozwalającej wyprowadzić 2x DVI ze zintegrowanej karty graficznej.

    PC

  • 3. Data: 2013-05-10 14:45:06
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    To się nazywa ADD2.
    http://www.intel.com/support/graphics/intel915g/sb/c
    s-013296.htm

    PC

  • 4. Data: 2013-05-12 19:32:31
    Temat: Re: poleasingowiec do biura ale też do gier.
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-05-10 14:36, PC pisze:
> [...]
    > Okazało się, że złącze wyglądające jak PCI-e jest dedykowane do karty
    > rozszerzeń pozwalającej wyprowadzić 2x DVI ze zintegrowanej karty

    Kupiłem już klika poleasingowych Delli i w modelach mogących
    współpracować z procesorami dwurdzeniowymi już w obudowach SFF (nie
    USFF) można bez problemu zamontować kartę graficzną Low Profile pod
    warunkiem, że ma pobór prądu dopasowany do możliwości zasilacza, nie
    jest grubsza niż 1 slot i kompatybilna z PCI 1.1, najszybszą zakładałem
    do Della SX745 kartę Radeon HD4300 ale są opisy że chodzą również wyższe
    modele. W dużych obudowach jest jeszcze łatwiej bo nie przeszkadza ani
    rozmiar ani brak mocy zasilacza.