  • 1. Data: 2013-05-10 00:18:53
    Temat: Re: Gibabyte i Acer - smartfony z Androidem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kmg7ni$2bk$...@s...aioe.org

    > Który lepszy i dlaczego? G136 czy GS202?
    > http://gsmart.gigabytecm.com/en/G1362_spe.htm
    > http://gsmart.gigabytecm.com/en/GS202_fea.htm

    > Ten z niższym numerem ma wyższe taktowanie -- zatem pod jakim względem ustępuje.
    > Czy oba obsłuża Aero2?

    > Czy acer oferuje coś podobnego w podobnej cenie?

    Na tej grupie (pl.misc.telefonia.gsm) nikt nie ma pojęcia, co to Gigabyte i Acer?
    Trzasnąłem sobie aż dwa newsczytniki na Androida (a mam raptem 190 MB ,,dysku''
    i pełne obłożenie) aby bezzwłocznie móc przeczytać ewentualne odpowiedzi, a tu nic...

    Więc może jedna PeCetowcy coś wiedzą?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-05-10 11:39:27
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    " kmg7ni$2bk$...@s...aioe.org

    Dla mnie oba to szmelce i nie kupiłbym
    lepiej dołożyc i kupić coś co nie wiesza się, dłużej trzyma bateria i
    wykonanie ma lepsze,
    uzytkowałem
    G136 ale szybko wylądował na allegro, na szczęscie wiele nie straciłem,

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-05-10 11:41:27
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > wykonanie ma lepsze,
    > uzytkowałem
    > G136 ale szybko wylądował na allegro, na szczęscie wiele nie straciłem,

    Aero2 oczywiście obsługuje,
    zpomniałem dodać, że jakość zdjęc w tym telefonie
    to nieporozumienie.

  • 4. Data: 2013-05-10 14:00:44
    Od: K <...@...c>

> [...]
    > ,,dysku''
    > i pełne obłożenie) aby bezzwłocznie móc przeczytać ewentualne

    poprostu wszyscy cie maja w KF. odpowiedz na twoje pytania zna jdtech.pl

  • 5. Data: 2013-05-10 14:02:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    > poprostu wszyscy cie maja w KF. odpowiedz na twoje pytania zna jdtech.pl

    To po co mi wyciągasz z KF-a .. :)

  • 6. Data: 2013-05-10 14:12:30
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-10 14:02, Chris pisze:
    > K nabazgrał(a):
    (...)

    > To po co mi wyciągasz z KF-a .. :)

    LOL

  • 7. Data: 2013-05-10 15:13:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K" kmio2t$607$...@m...internetia.pl

    > poprostu wszyscy cie maja w KF. odpowiedz na twoje pytania zna jdtech.pl

    Wątpię w to. Poza tym to niemal analfabeta -- choć chorobliwie ambitny.

    Idź na całość i napisz: