  • 1. Data: 2011-05-23 10:06:30
    Temat: Jak w wątku o karcie za 150 zł
    Od: ikov <i...@t...pl>

    Pytanie podobne, ale karta musi być nowa, chłodzona pasywnie, a zasilacz
    w kompie ma tylko 350W. Karta ma zastąpić nvidiową (także pasywną)
    8500GT, której strzeliły 4 kondensatory. Do tego przyjdzie jeszcze tuner
    tv na PCI, więc poboru mocy jakiegoś szalonego nie będzie, ale dobrze
    żeby zasilacz nie miał z tym żadnych problemów. Jakiś GF 210 512-1024MB,
    Radek HD5450 lub HD6450 - coś z tego?

  • 2. Data: 2011-05-23 10:19:34
    Temat: Re: Jak w wątku o karcie za 150 zł
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 23-05-2011 o 12:06:30 ikov <i...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > tv na PCI, więc poboru mocy jakiegoś szalonego nie będzie, ale dobrze
    > żeby zasilacz nie miał z tym żadnych problemów. Jakiś GF 210 512-1024MB,

    Im dłużej się przyglądam testom, tym bardziej skłaniałbym się w stronę
    HD6450.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2011-05-23 10:33:57
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > Im dłużej się przyglądam testom, tym bardziej skłaniałbym się w stronę
    > HD6450.
    Poczytałem dokładniej - Max TDP dla HD6450 różnie - ale zazwyczaj ok
    30W, więc niewiele... Poszukam jeszcze, ale to chyba dobry wybór.

  • 4. Data: 2011-05-23 11:25:16
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > PCI, więc poboru mocy jakiegoś szalonego nie będzie, ale dobrze żeby
    > zasilacz nie miał z tym żadnych problemów. Jakiś GF 210 512-1024MB, Radek

    350W to wbrew pozorom nie jest mało, jeśli masz w miarę standardową
    konfigurację komputera (2 dyski, 2 kostki RAM, jeden napęd). Zakładając, że
    to porządny 350W z solidnymi możliwościami obciążania najważniejszych linii.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2011-05-23 12:40:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:irdg3i$i17$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > konfigurację komputera (2 dyski, 2 kostki RAM, jeden napęd). Zakładając,
    > że to porządny 350W z solidnymi możliwościami obciążania najważniejszych

    ja na 350W mam:
    q6600 2x 2400MHz
    dysk 1TB
    radeon 5750
    dvd
    2x2GB

  • 6. Data: 2011-05-23 13:14:29
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 12:06, ikov pisze:
> [...]
    > tv na PCI, więc poboru mocy jakiegoś szalonego nie będzie, ale dobrze
    > żeby zasilacz nie miał z tym żadnych problemów. Jakiś GF 210 512-1024MB,

    KUp przy okazji miernik energii z allegro a przekonasz sie ze taki
    zestaw to w porywach 120-170W ciagnie, z extra grafika moze i do 200
    daje rade.
    A karte grafiki to poniezej 500zl nie kupisz nic sensownego.

  • 7. Data: 2011-05-23 13:16:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Arkady" napisał w wiadomości grup
    > KUp przy okazji miernik energii z allegro a przekonasz sie ze taki zestaw to w
    > porywach 120-170W ciagnie, z extra grafika moze i do 200 daje rade.

    No i? Kup 1000W zasilacz i może nie pociągnąć 7-8 letniego komputera (i nie
    chodzi o odpowiednie złącza).

  • 8. Data: 2011-05-23 14:56:09
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-05-23 15:16, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Arkady" napisał w wiadomości grup
    >
    > No i? Kup 1000W zasilacz i może nie pociągnąć 7-8 letniego komputera (i
    > nie chodzi o odpowiednie złącza).

    Dobra, kupiłem taki
    http://www.komputronik.pl/product/56165/Sprzet_kompu
    terowy/Podzespoly_PC/Corsair_CMPSU_1000HXEU_1000W.ht
    ml
    Co zrobić, żeby czegoś nie pociągnął (tzn komputera)? :-)
    Może zalać go wodą? :-)
    Cholera, działa z każdym komputerem, co teraz?

  • 9. Data: 2011-05-23 23:58:50
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Dawid <x...@n...pl> w wiadomości
    news:4dda7580$0$2484$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
> [...]
    > PC/Corsair_CMPSU_1000HXEU_1000W.html Co zrobić, żeby czegoś nie
    > pociągnął (tzn komputera)? :-) Może zalać go wodą? :-)
    Lepiej niech go `ksiądz poświęci. ;)
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 10. Data: 2011-05-24 06:15:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    ml
    > Może zalać go wodą? :-)
    > Cholera, działa z każdym komputerem, co teraz?

    Wiem, że nie kupiłeś! :)
    Chodzi o moc na liniach 3,3V i 5V. Stare komputery w przeciwieństwie do obecnych
    zasilały procesor nie z linii 12V