  • 1. Data: 2011-05-23 11:18:22
    Temat: Canon LBP-7200cdn
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    Co sądzicie o takiej drukarce? Awaryjność, zacinanie papieru, dostępność
    tanich (dobrej jakości) zamienników.

    Potrzebuję drukować na papierze o gramaturze ok 150g

  • 2. Data: 2011-05-23 13:00:32
    Temat: Re: Canon LBP-7200cdn
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebuję drukować na papierze o gramaturze ok 150g

    papier gładki czy chropowaty?

  • 3. Data: 2011-05-23 13:12:01
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    > papier gładki czy chropowaty?

    Gładki

  • 4. Data: 2011-05-24 05:49:30
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Gładki

    a to powinno drukować. :-)

  • 5. Data: 2011-05-24 08:20:10
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 24-05-2011 07:49, nom pisze:

    > a to powinno drukować. :-)

    Dzięki :)

    Samsungi SCX 4824fn i ML 3051ND sobie nie radzą. Zacinają papier w 30%
    przypadkach.

  • 6. Data: 2011-05-24 11:12:22
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    >SCX 4824fn i ML 3051ND sobie nie radzą. Zacinają papier w 30% przypadkach.

    Ja mam LBP5050 i drukuje na grubym papierze, ale podaje papier z podajnika
    ręcznego i w opcjach trzeba zaznaczyć "gruby papier 1 lub 2". Drukowałem na
    niej zdjęcia na A4 na papierze foto (dla laserówek) i bardzo ładnie wyszły.
    :-)