  • 71. Data: 2011-11-18 15:13:41
    Temat: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-16 00:58, Mandinka pisze:

    > Jakość głośniczków i mikrofonów miały lepszą bez porównania (pewnie dlatego, że
    były sporo większe. Mam parę muzealnych egzemplarzy na chodzie - dźwięk jest
    nieporównanie lepszy, w obie strony).

    Nie tylko na chodzie, ale i do niedawna w użyciu. Nokia 6310i - podobno ma fankluby
    ;)

    > A że dorzucili do nich aparaty, radia, gps-y i rzucanie kurczakami to inna sprawa,
    mało ma wspólnego z TELEFONAMI jako takimi ;)

    Kreacja potrzeb... wspomniana nokię porzuciłem dla modelu z GPS-em, ale
    od lata nie używałem tej funkcji. Chyba wrócę do staruszka, bo lepiej
    się przez niego gada - wszystko słychać wyraźnie, nie brzęczy.
    A trzyma nadal tydzień na oryginalnej baterii z 2004 r.

  • 72. Data: 2011-11-18 15:17:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-16 08:29, Janko Muzykant pisze:
    > (np. proszę wskazać współczesne zwykłe radio, które ma dobre brzmienie i odporność
    na zakłócenia od wszechśmieci w eterze).

    O, to to! Odziedziczyłem aiwę z lat 80-tych po ciotce - jak usłyszałem jak to
    radio czysto odbiera, i jaki ma fajny dźwięk, to mi szczęka opadła.

  • 73. Data: 2011-11-18 15:36:23
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.11.2011 16:17, Jakub Witkowski wrote:

    > O, to to! Odziedziczyłem aiwę z lat 80-tych po ciotce - jak usłyszałem
    > jak to
    > radio czysto odbiera, i jaki ma fajny dźwięk, to mi szczęka opadła.

    Kiedyś, dawno, dawno temu w odległej galaktyce miałem odtwarzacz
    kasetowy panascanic z radiem analogowym. Znajomy miał Sony z radiem
    cyfrowym. Jak chciał posłuchać radia to pożyczał ode mnie panascanica :)

    --
    http://szumofob.eu

  • 74. Data: 2011-11-18 17:16:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote in message

    > Dalej jesteś niepotrzebnie zauroczony, dziecko. To że masz więcej lat niż
    > 15-latek, tylko świadczy źle o Twoim rozwoju.

    Wyluzuj trochę, popatrz na akwarium - uspokoisz się :-)
    Siema! i "take it easy!"