  • 61. Data: 2011-11-17 10:47:29
    Temat: Re: Jak ucyfrowić zdjęcia analogowe?
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    wymieniają cały moduł, choćby tylko kabelek się w
    nim przetarł i to ten wskazany przez komputer serwisowy. Jeśli komputer
    wskaże coś wbrew logice, to nie szkodzi, wymieni się inny, na koszt
    klienta rzecz jasna.
    */

    miałem dokładnie taką przygodę.

    w środku mroźnej zimy nagle przestał mi działać nadmuch ciepłego powietrza.
    nieautoryzowany serwis rozłożył ręce pojechałem więc do autoryzowanego.
    tez niby wszystko działało ale w kabinie było zimno. koniec końców
    stwierdzili że muszą wymienić jakąś 'kostkę' za 700zł.
    zrezygnowałem z naprawy wziąłem kostkę w kieszeń i poszedłem do znajomego
    elektronika z pytaniem o zamienniki. spojrzał na część i powiedział, że
    przez kilkadziesiąt lat jego zawodowej pracy nie spotkał się żeby taka część
    się zepsuła. podłączył sprawdził było ok. przy montażu zauważył przetarty
    kabelek. skończyło się na dobrym piwie bo nic nie chciał ;-)

  • 62. Data: 2011-11-17 14:34:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote in message

    > A ty szczeniacką głupotę.

    Dalej jesteś niepotrzebnie najeżony, dziadku :-)

  • 63. Data: 2011-11-17 15:07:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zależy.
    > Po impulsie E-M (jakiś daleki wybuch jądrowy albo cóś)
    > pewnie wyjdzie że tak.

    10 lat temu samochody też były nafaszerowane elektroniką.
    Modele 2001 miały już komplet elektroniki sterowania silnikiem
    jakie są w dzisiejszych samochodach. Być może nie miały
    powszechnie instalowanej nawigacji, bluetootha czy gniazda
    pod iPhone/iPoda ale komputer pokładowy był bardzo podobny
    co dziś i na impuls E-M będą jednakowo wrażliwe.

    Swoją drogą to impuls E-M jest istotny w dosyć małym
    promieniu od wybuchu i miałbym wtedy na Twoim miejscu
    raczej inne zmartwienia niż niedziałająca pompa paliwa...

    > Tak.
    > Czwarty rok szukam "niebułowatego" odkurzacza, który wejdzie
    > mi pod kaloryfer (zawsze tam wchodził stary Zelmer).
    > Nie widzę modelu mieszczącego się w 17..18cm luce
    > (w pionie, długi może być i na metr), nie szukam nic
    > ekstrawaganckiego, nie ma być za drogie, ma mieć jakąś
    > rozsądną moc, bo wirtualizacja i emulacja działania
    > odkurzacza mnie nie interesują... i w zasadzie tyle.

    To, że Ty sobie wymyśliłeś aby trzymać odkurzacz pod
    kaloryferem nie ma absolutnie nic wspólnego z ewolucją
    odkurzaczy na lepsze czy gorsze a jedynie ze zmianą
    ich kształtu z prostej rury na bardziej kompaktowe, zwarte
    urządzenia...

    Może pooglądaj sobie jakieś odkurzacze stojące w pionie. Dla
    takiego pionowego być może znajdziesz miejsce obok kaloryfera :-)

    > Co w niczym nie uchybia opinii że dobrze gada ;)

    Też jesteś stary pryk? :-)

  • 64. Data: 2011-11-17 15:12:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message

    > Wiele kobiet ma z tym problem.

    Napisałbym wielu słabych kierowców ma z tym problem, niezależnie
    od swojej płci.

    > To nie o parkowanie chodzi, tylko o to, aby przy ruszaniu ze świateł pod
    > górkę nie wpakować się w przód tego z tyłu (co się coponiektórym zdarza).

    Ale na to wystarczy kupić wersję z automatyczną skrzynką biegów.

> [...]
    > coś wbrew logice, to nie szkodzi, wymieni się inny, na koszt klienta rzecz

    Ale jedziesz tam tylko wtedy gdy sam nie umiesz/nie chcesz naprawić,
    więc ich potrzebujesz z jakiegoś powodu.

  • 65. Data: 2011-11-17 15:13:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "TheGuru" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > część się zepsuła. podłączył sprawdził było ok. przy montażu zauważył
    > przetarty kabelek. skończyło się na dobrym piwie bo nic nie chciał ;-)

    Co to za samochód był? Rocznik/model?

  • 66. Data: 2011-11-17 17:22:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Nov 2011, Mariusz [mr.] wrote:

    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > "Jeśli czegoś nie ma w Internecie, to znaczy, że to nie istnieje".

    Ale ja *fizycznie* szukam. Po sklepach.

    > Zmień kaloryfer... ;-)

    Chcesz w ucho? ;)

    > (tylko się nie złap na te z wykrywaniem uśmiechu ze względu na
    > większe lagi - ja tam czekam na te niskoszumiące FF z wymienną ssawką.
    > Obrotowym LCD też nie pogardzę... ;-)

    Ż'aluzję paniał ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 67. Data: 2011-11-17 18:08:35
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]
    > Chcesz w ucho? ;)

    Ze względu na późną porę - upraszam o zawieszenie kary... ;)

    > Ż'aluzję paniał ;)

    Swoją drogą to kolejny przyczynek, jak każda większa dyskusja na
    grupie meandruje na zupełnie nowe tereny, po czym zmierza ku ulubionym
    przez wszystkich tematom (wg niektórych każda dyskusja zawsze zmierza
    do argumentów ad hitlerum - ich brak można uznać za dojrzałość pyryfycy. :))
    Poruszając się wstecz, najkrótszą drogą do źródła, wychodzi taki bieg rzeczy:

    - Witam! Mam może banalny problem...

    (tu historia się zaczyna... :)

    - trwałość dobrze wywołanego filmu to 100 lat i więcej.

    - Wedle mojej wiedzy jedyna sensowna metoda to wylicytować
    profesjonalny (= szybki i z dobrymi osiągami, zwł. w dziedzinie ostrości
    i dynamiki, gdzie plusteki leżą i kwiczą)

    - Wtedy płytki były lepszej jakości (i nie działa tu efekt
    ''panie, przed wojną wszystko było lepsze'').

    - Panie, ale po co komu wojna. 10 lat temu wszystko było lepsze.
    I to wcale nie jest efekt. To prawda.

[...]

    - Chcesz w ucho? ;)

    Mariusz [mr.]

    PS. A co do odkurzacza: musisz chyba doczekać, aż przyjdzie moda
    na retro w dizajnie odkurzaczów. ;-)

  • 68. Data: 2011-11-17 18:13:13
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

> [...]

    - Chcesz w ucho? ;)

    Mariusz [mr.]

    PS. A co do odkurzacza: musisz chyba doczekać, aż przyjdzie moda
    na retro w dizajnie odkurzaczy. ;-)

  • 69. Data: 2011-11-17 18:20:15
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

> [...]

    Poruszając się wstecz, najkrótszą drogą do źródła, wychodzi taki bieg rzeczy:

    - jaką maksymalną ilość pixeli można "wycisnąć" z pojedynczej
    kliszy analogowej?

  • 70. Data: 2011-11-17 22:04:16
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-17 14:34:08 +0000, "Pszemol" <P...@P...com> said:

    > Dalej jesteś niepotrzebnie najeżony, dziadku :-)

    Dalej jesteś niepotrzebnie zauroczony, dziecko. To że masz więcej lat
    niż 15-latek, tylko świadczy źle o Twoim rozwoju.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam