  • 11. Data: 2010-06-28 09:37:37
    Temat: Re: Jak trzymacie swojego ... ? :>
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > o.. a co takiego beznadziejnego jest w nim?

    Jako telefon? Za płaski i za cienki przez co niewygodny do trzymania w dłoni
    podczas rozmowy.

  • 12. Data: 2010-06-28 11:06:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..
    > A niestety, wystarczy go upuścić, żeby mieć 25% szans na pęknięcie którejś
    > ze szklanych powierzchni.

    Zapomniałeś dodać, że nowy soft do iZłom muli urządzenie. ;)

  • 13. Data: 2010-06-28 11:31:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 11:37:37 +0200, BaX napisał(a):

    > Jako telefon? Za płaski i za cienki przez co niewygodny do trzymania w dłoni
    > podczas rozmowy.

    wróć.. źle zadałem pytanie - co takiego bezużytecznego?

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 14. Data: 2010-06-28 11:33:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 13:06:17 +0200, qwerty napisał(a):

    > Zapomniałeś dodać, że nowy soft do iZłom muli urządzenie. ;)

    Nie zapomniałem, bo to dotyczy 3GS i iPodów.

    Btw - ostatni dowcip: podobno Apple idąc za ciosem zmiany nazwy systemu na
    iOS konsekwentnie zmieni i uprości nazewnictwo sprzętu.
    iPody touch będą się teraz nazywały iTouch a telefony iDontouch

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 15. Data: 2010-06-28 12:13:28
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > wróć.. źle zadałem pytanie - co takiego bezużytecznego?

    Napisałem jako nawigacja, dla mnie bez AM, bezużyteczny.

  • 16. Data: 2010-06-28 12:24:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 14:13:28 +0200, BaX napisał(a):

    > Napisałem jako nawigacja, dla mnie bez AM, bezużyteczny.

    to napisz, że dla ciebie, bo ja na przykład zdecydowanie wolę tomtoma z
    jego czytelnym ekranem niż naćkany ekran Ałtomałpy.
    W dodatku z wielkiej czwórki smartfonowej (WM/Android/iPoo/Symbian) iPoo
    klasuje się na drugim miejscu po WM pod względem dostępności oprogramowania
    zaraz po WM.
    Przynajmniej licząc dostępność "dużych" programów plus AM. Android z dużych
    ma tylko Navigona i iGo, ewentualnie CoPilota (jeżeli liczyć go do
    "dużych")
    iPoo ma Navigona, TomToma oraz iGo (no i CoPilota jeżeli go liczyć), ma
    mieć też w jakiejś nieokreślonej przyszłości Automapę (bo znany kiedyś i
    tutaj Ojciec Dyrektor Rzecznik jest ortodoksyjnym wyznawcą jego golfowości,
    żeby nie powiedzieć fundamentalistą)

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 17. Data: 2010-06-28 12:58:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > to napisz, że dla ciebie, bo ja na przykład zdecydowanie wolę tomtoma z
    > jego czytelnym ekranem niż naćkany ekran Ałtomałpy.

    Nie no sorry, ale co mnie obchodzą czyjeś preferencje przy wyborze sprzętu
    dla mnie? Właśnie to w/g mnie jest główny powód 'popularnosci' IP, wszystkim
    się wydaje, że ten sprzęt jest dla nich bo wszędzie o nim mówią. /nie ważne
    czy dobrze czy źle ale mówią/

  • 18. Data: 2010-06-29 16:48:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Jako telefon? Za płaski i za cienki przez co niewygodny do
    > trzymania w dłoni podczas rozmowy.

    Ludzie lubia cienkie telefony. przy uchu trzymasz krotko, w
    kieszeni dlugo :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-06-29 16:50:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w

    > Nie no sorry, ale co mnie obchodzą czyjeś preferencje przy
    > wyborze sprzętu dla mnie?

    Ale to napisz ze dla ciebie, subiektywnie, beznadziejny i
    bezuzyteczny.
    Bo jak widac oprogramowania troche jest.

    P.S. troche pianki montazowej, papier scierny, i pogrubisz :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-06-30 07:39:44
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale to napisz ze dla ciebie, subiektywnie, beznadziejny i bezuzyteczny.
    > Bo jak widac oprogramowania troche jest.

    Ale czy "troche" oprogramowania to wyznacznik użyteczności? Co mi z tysięcy
    bezużytecznych bzdetów w stylu piwa, cygara bądz fleta?