  • 1. Data: 2010-06-26 09:00:21
    Temat: [HTC Legend] Ściema?
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Podobno aluminiowa cześć jest frezowana z kawałka metalu:

    http://bloghtc.pl/jak-powstaje-aluminiowa-obudowa-w-
    htc-legend-wideo

    ale to co widać na zdjęciu wygląda na alumniowy odlew! Wydaje mi się, na
    filmiku pokazali tworzenie prototypu - serii prototypowej, gdzie na takie
    koszty można sobie pozwolić. Ale nie w produkcji seryjnej, przecież Legend
    nie kosztuje 5 tys. zł...
    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2010-06-26 10:04:45
    Temat: Re: [HTC Legend] Ściema?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 11:00:21 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

> [...]
    htc-legend-wideo

    > ale to co widać na zdjęciu wygląda na alumniowy odlew! Wydaje mi się, na

    ale po czym wnosisz, drogi Watsonie, że kawałkiem metalu do frezowania musi
    być pełny klocek metalu a nie wstępnie uformowany odlew?
    Odlewy daje się robić masowo, w odróżnieniu od frezowania pełnego klocka.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-06-26 13:43:09
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > ale po czym wnosisz, drogi Watsonie, że kawałkiem metalu do frezowania
    > musi
    > być pełny klocek metalu a nie wstępnie uformowany odlew?

    Drogi Sherlocku, wnoszę po tekscie: "Jak mogliście sami przekonać, obudowa
    Legenda jest wykrawana z pojedynczego kawałka aluminium przez specjalne
    maszyny, które zostały opatentowane przez HTC." Czasem warto skorzystać z
    umiejętności czytania. Warto przed zabraniem głosu obejrzeć też film w
    którym faktycznie obudowa postaje z litego kawałka aluminium.

  • 4. Data: 2010-06-26 14:18:21
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Drogi Sherlocku, wnoszę po tekscie: "Jak mogliście sami przekonać, obudowa
    > Legenda jest wykrawana z pojedynczego kawałka aluminium przez specjalne

    Kawałek metalu nie musi byc prostopadłościanem, kawałkiem grubej blachy,
    jest odlewem zbliżonym do wyrobu finalnego, frezowanym w końcowej obróbce.

  • 5. Data: 2010-06-26 18:15:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 15:43:09 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

> [...]
    > umiejętności czytania. Warto przed zabraniem głosu obejrzeć też film w
    > którym faktycznie obudowa postaje z litego kawałka aluminium.

    Po raz kolejny - kto powiedział, że cytuję "pojedyńczy kawałek aluminium"
    to nie może być odlew?

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-06-26 19:35:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i0505b$dfa$1@news.dialog.net.pl>,
    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > Drogi Sherlocku, [...]
    Dlaczego jeden z was mowi do drugiego po nazwisku, a tamten do
    pierwszego po imieniu?

    TA

  • 7. Data: 2010-06-27 07:28:16
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości

    > Kawałek metalu nie musi byc prostopadłościanem, kawałkiem grubej blachy,
    > jest odlewem zbliżonym do wyrobu finalnego, frezowanym w końcowej obróbce.

    Ty nie musisz mnie o tym przekonywać, chodzi o to, że wpis i film sugeruje
    coś innego.

  • 8. Data: 2010-06-27 07:29:28
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Po raz kolejny - kto powiedział, że cytuję "pojedyńczy kawałek aluminium"
    > to nie może być odlew?

    A co widzisz na filmiku? ODLEW???

  • 9. Data: 2010-06-27 09:32:31
    Od: Rafal <r...@o...eu>

    Dnia 2010-06-26, o godz. 11:00:21
    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > na takie koszty można sobie pozwolić. Ale nie w produkcji seryjnej,
    > przecież Legend nie kosztuje 5 tys. zł...

    Cisnieniowy odlew alu + obrobka frezowaniem.
    Jest frezowanie? Jest, wiec wszystko sie zgadza :)

    Jezeli, ktos mysli ze z klocka alu, bedzie mial frezowana czesc obudowy,
    to pozamienial sie na glowy z pewna, czescia ciala ;)

    Pozdr
    Rafal