  • 11. Data: 2010-11-03 07:28:25
    Temat: Re: Jak to w polskich serwisach manipuluje sie komentarzami - RangeRover
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:iaq4dc$haf$1@inews.gazeta.pl...
    > Na pb.pl pojawil sie dzis artykul nt RR
    > http://moto.pb.pl/2254279,6289,range-rover-sport-kah
    n-z-polski#

    > a pod nim pierwszy komentarz nieprzychylny marce z linkiem wprost do tego
    > materialu: "RANGE ROVER SPORT: niekończące się usterki":
    > http://www.youtube.com/watch?v=QHo94Wpk7s0

    Przy okazji: do tej pory słyszałem tylko o jednej sytuacji kiedy psujący się
    samochód został wymieniony na nowy. Ładnych parę lat temu Zasada wymienił
    mercedesa podobnego do tego RR z filmu na nówkę sztukę.

    Zna ktoś inne przypadki wymiany wadliwego samochodu na inny egzemplarz?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-11-03 10:17:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
> [...]
    .html

    > Zresztą nie darmo trzy minuty zastanowienia mówią, że Range Rover to auto
    > dla idiotów - jak ktoś potrzebuje reprezentacyjny samochód, to niech sobie

    Ot, polska mentalnosc. Jesli cos nie odpowiada mojemu modelowi
    rzeczywistosci, to jest to idiotyzm.

    Wszystkie Waldki to idioci. Tak tez mozna.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-11-03 10:26:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 09:17:23 -0000, kamil napisał(a):

    > Ot, polska mentalnosc. Jesli cos nie odpowiada mojemu modelowi
    > rzeczywistosci, to jest to idiotyzm.

    Nie, skądże, wolno ci wierzyć, że Bosch to chińska firma, a wspomaganie i
    elektryczne szyby to jedna niewymienna część po której awarii wymienia się
    całe auto. I Range Rover to idealne auto dla ciebie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-11-03 12:22:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Nie, skądże, wolno ci wierzyć, że Bosch to chińska firma, a wspomaganie i
    > elektryczne szyby to jedna niewymienna część po której awarii wymienia się
    > całe auto. I Range Rover to idealne auto dla ciebie.

    Masz racje, ludzie ktorzy kupuja to auto to kompletni idioci, bo jak wiemy
    tylko osobniki z IQ ponizej 80 zarabiaja dostatecznie duzo, zeby dac zonie
    Range Rovera do odwozenia dzieci do szkoly.

    Na szczescie mamy jeszcze genialnych wirtuozow klawiatury. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-11-03 16:27:05
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kml wrote:

> [...]
    > wymienił mercedesa podobnego do tego RR z filmu na nówkę sztukę.
    >
    > Zna ktoś inne przypadki wymiany wadliwego samochodu na inny egzemplarz?

    Zna. Po długim sądzeniu się. Znajomy wygrał z dilerem Skody :)

    \SK

  • 16. Data: 2010-11-03 17:52:03
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
    > Zna. Po długim sądzeniu się. Znajomy wygrał z dilerem Skody :)

    Powaga? Dostał $ czy nowy samochód? Długo się bawił z nimi w sądzie? Tamtego
    kolesia było stać na tak drogi samochód zatem na papugę też pewnie będzie
    miał.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2010-11-04 04:05:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AL

    > a pod nim pierwszy komentarz nieprzychylny marce z linkiem wprost do
    > tego materialu: "RANGE ROVER SPORT: niekończące się usterki":
    > http://www.youtube.com/watch?v=QHo94Wpk7s0

    Nie przemawia do mnie ten filmik, praktycznie żadnych konkretów.

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-11-04 11:51:11
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kml wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powaga? Dostał $ czy nowy samochód?

    $$$.

    > Długo się bawił z nimi w sądzie?

    Długo (ale typowo, jak to u nas w kraju). Tyle, że nie wiem na ile to
    miarodajne dziś bo to było prawie 10lat temu.

    Ogólnie wspaniała beta wersja VW się sypała i odnawiał się ten sam
    problem więc znajomy powiedział, że zgodnie z prawem (ówczesnym) nie
    chce tego samochodu a chce pieniądze.

    > Tamtego kolesia było stać na tak drogi samochód zatem na papugę też
    > pewnie będzie miał.

    Papuga nawet w filmiku występuje :)

    pzdr
    \SK

  • 19. Data: 2010-11-04 17:55:03
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Papuga nawet w filmiku występuje :)

    Filmik filmikiem, byleby w sądzie potrafił sie pokazać. BTW, od kiedy
    pamiętam to Land Rovery i Range rovery kojarzyły mi się z samochodami, które
    się permanentnie psują i zdecydowanie nie można na nich polegać. Ciekawe co
    skłoniło kolesia do kupna tego egzemplarza ;)

    --
    pozdrawiam
    kml