    From: "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak to policzyć ?
    Date: Fri, 27 Nov 2009 12:56:55 +0100

    pkw wrote:

    > Jak dla mnie, w zadnym przypadku nie jest to zdjecie z 10km. Obraz jest
    > zbyt wyrazny, oraz ma zbyt intensywne kolory jak na taki dystans.
    > Poza tym, pozorna roznica wielkosci obiektow wskazuje, ze to zdjecie
    > jest wykonane ze znacznie mniejszej odleglosci niz Twoje. Takze jezeli
    > Twoje zdjecie bylo z ziemi wykonane, przy 10km i takich katach, to
    > zdjecie musialoby byc spod ziemi zrobione:)

    Na pierwszym zdjęciu jest jeszcze jeden szczegół. Te gałęzie z boku.
    Można opierając się na głębi ostrości stwierdzić, że coś nie tak. Jeśli
    to by było z 10 km to te gałęzie byłyby ostre. Pytanie jeszcze jedno,
    jaką ogniskową musiałby mieć obiektyw, żeby z 10 km dać obraz tak
    szczegółowy? Aha, zdjęcie jest robione z niższego miejsca niż to drugie.
    I przez 10 km nie ma drzew, które zasłaniają? Tylko ta jedna gałąź?

    wer