  • Data: 2013-02-11 16:03:13
    Temat: Re: Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-11 15:38, PH pisze:
    > Cześć,
    >

    > Mam OC w PZU na samochód P i tam 60% zniżki na OC i 10 lat bezszkodowej
    > jazdy.
    >
    > 2 lata temu ubezpieczyłem samochód T w Link4 na podstawie zaświadczenia
    > z PZU dostałem 60% zniżki na OC.

    ode mnie nigdy nie chcą zaświadczeń (ubezpieczałem w Link4, Liberty i AXA)

    > Rok temu ubezpieczyłem motocykl Y w Link4 (też z 60%) zniżki, ale się
    > wytentegowałem w inny samochód i pewnie coś ze zniżek straciłem.
    >
    > Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60% zniżki i
    > ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze zniżką 60% na OC?

    robisz tak: idziesz do dowolnego ubezpieczyciela który ma normalny punkt
    obsługi klienta i nie masz u niego żadnego samochodu. Mówisz że chcesz
    wyliczyć składkę, miałeś stłuczkę ale nie pamiętasz kiedy. Panienka
    sprawdza cię w UFG i teraz są dwie opcje:
    1) nie widnieje tam żadna szkoda - jeśli była rok temu to już się nie
    pojawi, jeśli dwa miesiące temu to jeszcze może dojść (potrafią mieć
    chyba ok. 3 miesięcy opóźnienia - piszę to z własnych obserwacji)
    2) widnieje tam szkoda (nie jest to oczywiste)
    Jeśli szkoda nie widnieje od roku to spokojnie podajesz że masz 60%
    zniżki i wszystko gra. Jeśli widnieje to jak podasz że masz pełną zniżkę
    to jest duża szansa że sprawdzą czy nie było szkody. Zawsze możesz podać
    że masz pełną zniżkę, w najgorszym wypadku będziesz musiał dopłacić
    różnicę w cenie (jeśli się zorientują).
    U mnie na koncie UFG nie figuruje żadna szkoda- dziś chciałem
    ubezpieczyć auto, moje auta miały w ciągu ostatnich 3 lat dwie stłuczki
    z OC (+jedną likwidację z AC) - ale nie pamiętam dokładnie kiedy. Ufg
    ma moje dane od 2011roku, mimo że mam ciągłość ubezpieczenia od min. 10
    lat - nawet auto które mam chyba już 4 lata widnieje tylko od 2011 roku.

    > Czy zniżka z OC przenosi się na AC?

    to już zależy od ubezpieczyciela

    Lukasz