  • Data: 2013-02-12 14:55:33
    Temat: Re: Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś ubezpieczałem nowy nabytek nabyty w gnieźnie mieście w ktorym
    to pisaliście ze z taczki robią super auta :)
    fakt dużo tego tam, ale nie jest źle nabytek fajny, w każdym bądź razie
    wracająć do tematu
    zaskoczyła mnie babka, bo mowie ze mam max zniżki a ona, ze jednak chyba nie
    bo widzę, ze była szkoda:)
    a do alianz direct I raz dzwoniłem w zyciu.

    pozdrawiam
    AT