  • Data: 2013-02-11 16:07:39
    Temat: Re: Jak to jest ze zniżkami na OC i AC?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PH" napisał w wiadomości grup
    >Mam OC w PZU na samochód P i tam 60% zniżki na OC i 10 lat
    >bezszkodowej jazdy.
    >2 lata temu ubezpieczyłem samochód T w Link4 na podstawie
    >zaświadczenia z PZU dostałem 60% zniżki na OC.
    >Rok temu ubezpieczyłem motocykl Y w Link4 (też z 60%) zniżki, ale się
    >wytentegowałem w inny samochód i pewnie coś ze zniżek straciłem.

    >Czy kupując kolejny samochód mogę iść do PZU, wziąć kwit na 60%
    >zniżki i ubezpieczyć go w dowolnym towarzystwie (poza Link4) ze
    >zniżką 60% na OC?

    Ja tylko przypominam ze od pewnego czasu dziala jakas baza danych o
    wypadkach i szkodach, i ubezpieczyciele moga sprawdzic prawdomownosc
    klientow.

    Czy maja tam po numerze VIN, rejestracyjnym czy peselu sprawcy to nie
    wiem ... ale radze przeczytac dokladnie co sie podpisuje.
    W Allianz mieli taka maniere ze przy wystawianiu zaswiadczenia
    drukowali od razu wszystkie samochody, wiec jesli Link4 robi tak samo,
    to bylby klopot z zaswiadczeniem, ale tez teraz malo kto zaswiadczen
    chce.

    No chyba ze ze im wytlumaczysz ze chciales znizke z samochodu
    przeniesc na moto, i powiedzieli ze sie nie nalezy, to widac zwyzki z
    moto na samochod tez sie nie przenosza :-)

    >Czy zniżka z OC przenosi się na AC?

    Pare firm sie tym chwali.

    J.