  • 41. Data: 2014-01-13 13:17:34
    Temat: Re: Jak to jest z tymi NASami
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 11:36:16 +0100, Chris napisał(a):

    > Przeczytałem i odniosłem się tylko do części twojej wypowiedzi dotyczącej
    > tego że u ciebie Qnap przycina i na tą cześć odpowiedziałem.

    No właśnie. A ani ja, ani nikt inny tego nie pisał

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2014-01-13 13:26:57
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > No właśnie. A ani ja, ani nikt inny tego nie pisał

    Ja mam QNAP TS-112 (praktycznie to samo co Synology) - też potrafi
    przyciąć.

    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    To kto się podszył pod ciebie ??

  • 43. Data: 2014-01-13 13:55:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jan 2014 13:26:57 +0100, Chris napisał(a):

> [...]
    > przyciąć.
    >
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.

    Nie, ktoś, komu nie chciało się przeczytać (ze zrozumieniem) całego wątku,
    wciął się w jego połowie i czepia się wyrwanych z kontekstu zdań. Bez ładu
    i składu.

    Tak, tam było napisane, że wciąż potrafi przyciąć przy odtwarzaniu z tego
    Qnapa. I dosyć dokładnie wyjaśnione co jest problemem. I dlaczego nie Qnap.
    Ani nie Synology.
    Polska język trudna język.

  • 44. Data: 2014-01-14 09:08:29
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

> [...]
    > Tak, tam było napisane, że wciąż potrafi przyciąć przy odtwarzaniu z tego
    > Qnapa. I dosyć dokładnie wyjaśnione co jest problemem. I dlaczego nie

    Wymiana sprzętu na inny .. super rozwiązanie problemu. EOT ..

  • 45. Data: 2014-01-14 10:23:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Jan 2014 09:08:29 +0100, Chris napisał(a):

    > Wymiana sprzętu na inny .. super rozwiązanie problemu. EOT ..

    O.. nie tylko język polski jest za trudny, trochę kultury osobistej i tzw.
    posiadania cojones również przerasta.. Cóż nie każdy musi być orłem

  • 46. Data: 2015-08-19 09:37:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    BaX wrote:

    > To wcale nie znaczy, ?e odtwarzasz ?cie?ke DTS, pytam dlatego bo tych
    > których znam osobi?cie, a u?ywali i pierwszej wersji i drugiej jednoznacznie
    > stwierdzili, ?e FullHD + DTS nie bardzo ale wszystko zale?y od bitrate filmu
    > bo i bez DTS potrafi przyci?ae. O przewijaniu takiego filmu nie ma co marzyae
    > bo nawet jak przewija to po w??czeniu odtwarzania obraz nie pasuje do
    > dzwieku. To informacje jakie uzyska?em w po?owie 2013roku czy od tego czasu
    > co? sie zmieni?o nie wiem bo nie ?ledze tego tematu.

    Zmieniło się tyle, że od 2014 roku jest malina 2B, która ma
    czterordzeniowe CPU (wcześniejsze wersje mają jednordzeniowe) oraz 1 GB
    RAM (wcześniejsze wersje 256 lub 512 MB RAM).