  • 131. Data: 2011-03-05 19:57:38
    Temat: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 04:59:11 +0100, Filip KK wrote:

    > Kup sobie samochód, bo to czym jeździsz jest popsute.

    Z gówniar?zami nie rozmawiam

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 132. Data: 2011-03-05 20:37:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 22:00:14 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > Użytkownik " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ps. *odpowiadaj pod cytatem* !!

    on nie będzie, to jest toppostujący śmieć, który zawsze z premedytacją tak
    pisze. Mało kto mu odpowiada, to zakłada jakieś dziwne wątki, żeby mieć
    satysfakcje. Bo zawsze ktoś śmiecia dokarmi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.