eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak to jest z tym tempomatem? › Re: Jak to jest z tym tempomatem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
    Date: Sun, 20 Feb 2011 20:22:22 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <ijrple$ep9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl> <ijmc4q$dhu$1@inews.gazeta.pl>
    <ijme78$lao$1@inews.gazeta.pl> <ijrkiv$vpn$4@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156127238.stk.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1298229742 15145 88.156.127.238 (20 Feb 2011 19:22:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 19:22:22 +0000 (UTC)
    X-User: alstd2
    In-Reply-To: <ijrkiv$vpn$4@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351525
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-20 18:55, Wiesiaczek pisze:
    > On Fri, 18 Feb 2011 19:31:23 +0100, RadekNet wrote:
    >
    >> W dniu 18.02.2011 19:00, Kuba (aka cita) pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "RadekNet"<r...@r...com> napisał w wiadomości
    >>> news:ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl...
    >>>> No wlasnie ... jak to jest z tym tempomatem? W trasie (autostrada)
    >>>> rzeczywiscie samochod spali mniej niz kiedy gaz trzyma zmeczony
    >>>> kierowca?
    >>>
    >>> niby dlaczego miaby spalic mniej?
    >>
    >> Poprzez plynniejsza jazde.
    >
    > Tempomat nie gwarantuje płynniejszej jazdy.

    fakt - bo plynna jazda polega przeciez na czyms innym niz jazda ze stala
    predkoscia

    > Jest to cały czas szarpanina silnikiem dla utrzymania zadanej prędkości.
    > Każda najmniejsza zmiana obciążenia spowoduje reakcję przepustnicy.
    > Raczej trudno przy ciągłym przyspieszaniu i hamowaniu o jakąkolwiek
    > oszczędność.

    ????

    > Dużo lepsza jest jazda z jednakowo wciśniętym pedałem gazu i pozwolenie
    > na zmiany prędkości w zależności od wspomnianych zmian obciążenia.
    >
    >
    jezeli Twoj tempomat szarpie - to masz chyba go niesprawnego :)

    Jadac patrze na chwilowe zuzycie paliwa i nie zauwazam w jezdzie ze
    stalym nachyleniem pod/z czy na rownym, by te wskazania byly wyzsze niz
    gdybym ten sam odcinek jechal z ta sama predkoscia ale naciskajac pedal
    noga.

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: