  • 61. Data: 2011-11-07 18:55:32
    Temat: Re: Jak to działa ?
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:9hqa2fFte5U2@mid.uni-berlin.de...
    > Czujników pola elektrycznego z rozsądnym zastosowaniem (oprócz o k...
    > kopło) nie stwierdzono.

    Ale niekórzy mają bardzo wrażliwy dotyk, do tego stopnia, że jak wieje
    zefirek, zanim się poczuje, to poruszone wiatrem włoski na rękach dadzą
    znać. Włoski te podobnie ruszają się pod wpływem pola elektrycznego... nie
    drążyłem tematu... ale może coś w tym jest?
    Ja dotykiem wyczuwam, czy urządzenie jest uziemione, często się sprawdza.
    Podobnie 2 baterie płaskie, byle świeże.
    Zawsze się zastanawiałem, jak te baterie wyczuwam...

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 62. Data: 2011-11-07 18:58:07
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "grg12" <g...@c...at> napisał w wiadomości
    > Czujniki pola elektromagnetycznego człowiek posiada :)
    > A skoro już odeszliśmy trochę od tematu - zastosowanie pola E-M w leczeniu
    > potrafię sobie wyobrazić np. mikrofale - w celu lokalnego podgrzania
    > tkanki. (...)

    Tak, diatermia (krótkofalowa, w okolicy 27 MHz, w tzw. dziurach, OIDP).
    Osoba z rodziny to miała.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)