eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZSRe: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 03 Mar 2014 07:41:14 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
    References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
    <5313b8f9$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    <s8d2usguobq3$.1wy37u7s64poc$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <s8d2usguobq3$.1wy37u7s64poc$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <5314240a$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    X-Trace: 1393828874 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2244 85.198.212.230:16419
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1845
    X-Received-Body-CRC: 655538222
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525924
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jeśli chodzi o rozbiegnięcie się silnika diesla, to popularna przyczyna to
    > awaria łożyska turbospręzarki która powoduje przepompowanie dużej ilości
    > oleju silnikowego do sprężarki.
    > Łopatki sprężarki robią mieszankę napędzającą silnik bez żadnej kontroli.

    sprawa oczywista. tyle że na 10 silników uszkodzonych inaczej, nie
    widziałem ani jednego rozbieganego.

    > Jeśli chodzi o skutki przekroczenia maksymalnych obrotów, to wystarczy
    > pechowy miss-shift (na skutek złego ruchu drążkiem zmiana biegu II->I,
    > zamiast II->III) podczas przyspieszania, silnik dostaje prawie 2x
    > maksymalnych obrotów i to często wystarczy żeby się tłoki zderzyły z
    > zaworami.

    i sam podałeś rozwiązanie ja zajechać silnik! więc da się, nie trzeba
    trzymać "na odcięciu"

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: