-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 03 Mar 2014 07:41:14 +0100
From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
<5313b8f9$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<s8d2usguobq3$.1wy37u7s64poc$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <s8d2usguobq3$.1wy37u7s64poc$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <5314240a$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
X-Trace: 1393828874 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2244 85.198.212.230:16419
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1845
X-Received-Body-CRC: 655538222
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525924
[ ukryj nagłówki ]> Jeśli chodzi o rozbiegnięcie się silnika diesla, to popularna przyczyna to
> awaria łożyska turbospręzarki która powoduje przepompowanie dużej ilości
> oleju silnikowego do sprężarki.
> Łopatki sprężarki robią mieszankę napędzającą silnik bez żadnej kontroli.
sprawa oczywista. tyle że na 10 silników uszkodzonych inaczej, nie
widziałem ani jednego rozbieganego.
> Jeśli chodzi o skutki przekroczenia maksymalnych obrotów, to wystarczy
> pechowy miss-shift (na skutek złego ruchu drążkiem zmiana biegu II->I,
> zamiast II->III) podczas przyspieszania, silnik dostaje prawie 2x
> maksymalnych obrotów i to często wystarczy żeby się tłoki zderzyły z
> zaworami.
i sam podałeś rozwiązanie ja zajechać silnik! więc da się, nie trzeba
trzymać "na odcięciu"
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 08:31 Miroo
- 03.03.14 08:44 J.F.
- 03.03.14 09:00 Budzik
- 03.03.14 09:37 AZ
- 03.03.14 10:50 Adam Wysocki
- 03.03.14 11:11 AZ
- 03.03.14 11:32 Artur Maśląg
- 03.03.14 11:34 J.F
- 03.03.14 12:14 J.F
- 03.03.14 12:41 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:04 J.F
- 03.03.14 13:22 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:32 J.F
- 03.03.14 13:40 Artur Maśląg
- 03.03.14 14:09 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=