-
Data: 2014-03-03 13:04:06
Temat: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2014-03-03 12:14, J.F pisze:
>>>> Mnie sie udalo zagotowac wode jadac ok 40km/h z wiatrem.
>>>> wiatr mial podobna predkosc, wiec w efekcie jakby nie chlodzil.
>>> Ciekawe, u mnie nawet jak stoję, chłodzenie działa i zagotować się
>>> nic nie chce. No, ale ja mam sprawne samochody:P
>> Na postoju nie, ale pojedz 40 km/h, gdzie gaz jednak wiekszy,
>> ciagnac za
>> soba 500m liny (niezbyt duze obciazenie), i koniecznie rowno z
>> wiatrem.
>Tak szczerze to nie widzę podstaw by miało to być jakieś zagrożenie.
Ja tez nie widzialem, ale tak po prostu wyszlo.
>Już przeczytałem, że robiłeś to starą dacią, która miała wentylator
>na
>stałe. Nawet nie wiem czym tam było sprzęgło wentylatora, czy było to
>zrobione zupełnie na sztywno.
Na sztywno.
>> W druga strone, z 60kG sily hamujacej na haku, nawet wolniej, ale
>> pod
>> wiatr, problemow nie bylo.
>Najwyraźniej homologacja była tylko na jazdę pod wiatr.
Miliony tych pojazdow jezdzily i po Francji (to jest Renault 12) i po
Turcji i problemow nie bylo.
Ja tez jezdzilem szybko, wolno, pod gore i nie bylo problemow.
A jednak na polu zawiodly ... ale to przeciez samochod, nie traktor.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 13:22 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:32 J.F
- 03.03.14 13:40 Artur Maśląg
- 03.03.14 14:09 J.F
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
- 03.03.14 14:57 AZ
- 03.03.14 15:13 J.F
- 03.03.14 15:28 Adam Wysocki
- 03.03.14 15:51 AZ
- 03.03.14 15:54 J.F
- 03.03.14 22:42 Tomasz Pyra
- 04.03.14 00:00 Budzik
- 04.03.14 06:01 Marek Dyjor
- 04.03.14 10:19 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=