-
Data: 2014-03-03 13:40:20
Temat: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-03-03 13:32, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
> W dniu 2014-03-03 13:04, J.F pisze:
>>>>>>> Mnie sie udalo zagotowac wode jadac ok 40km/h z wiatrem.
>>>>>>> wiatr mial podobna predkosc, wiec w efekcie jakby nie chlodzil.
> (...)
>>> Miliony tych pojazdow jezdzily i po Francji (to jest Renault 12) i po
>>> Turcji i problemow nie bylo.
>>> Ja tez jezdzilem szybko, wolno, pod gore i nie bylo problemow.
>
>> Otóż to, jak używałeś jako samochodu to problemu nie było.
>
> Tym niemniej jak widac - jak sie chce i sa sprzyjajace warunki, to mozna.
Warunki dość specyficzne, ale jak ktoś się postara...
Wiesz, jak się uprzesz to w zasadzie wszystko da się zepsuć.
Dzidka pamiętasz?
> Lekki wiaterek, odpowiednia droga, 40km/h na dwojce i grzejemy, mimo ze
> samochod zasadniczo dobrze sie sprawuje w klimacie goracym :-)
Z całą pewnością mnóstwo osób tak robiło i nie było kłopotów.
Tylko bez liny...
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 14:09 J.F
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
- 03.03.14 14:57 AZ
- 03.03.14 15:13 J.F
- 03.03.14 15:28 Adam Wysocki
- 03.03.14 15:51 AZ
- 03.03.14 15:54 J.F
- 03.03.14 22:42 Tomasz Pyra
- 04.03.14 00:00 Budzik
- 04.03.14 06:01 Marek Dyjor
- 04.03.14 10:19 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=