-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Date: Mon, 3 Mar 2014 00:40:20 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 19
Message-ID: <1s027b9skr4v5$.1s6g2rmwio6kz$.dlg@40tude.net>
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl> <lf03ea$fvs$2@node1.news.atman.pl>
<lf086i$63o$1@news.task.gda.pl>
<j7k0iuq0y5s3$.1i857lrr8fxtp$.dlg@40tude.net>
Reply-To: n...@g...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="b67952310277adacb2da552ddd77364e";
logging-data="17514";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+MghE0pZjma+4vDsnQ/2SC"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: avast! (VPS 140302-1, 2014-03-02), Outbound message
X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
t.<O
Cancel-Lock: sha1:JtclJU5AHWt7xqN2gnK9+1YniJE=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525918
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 2 Mar 2014 23:33:47 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> nie chcę tutaj się
>> rozwodzić po jakim czasie: czy po 1godzinie czy po 1 miesiącu, ale by się
>> rozleciał jeśli nie pod wpływem termiki, to pod wpływem wysokich
>> przyspieszeń mas wirujących (czyli układu korbowo-tłokowego).
>
> Podczas gdy silnik kręci się ze stałą prędkością, te przyspieszenia są
> niewielkie.
>
> Największe przyspieszenie układu korbowo-tłokowego jakie sobie wyobrażam w
> samochodzie występują w sytuacji kiedy jadąc z prędkością obrotową 8200
> naciskam hamulec blokując napędzane koła, a następnie puszczam hamulec żeby
> odblokować koła.
Czy wy przypadkiem nie musicie uzgodnić dokładniej o jakich
przyspieszeniach mówicie?
--
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 07:41 ToMasz
- 03.03.14 08:31 Miroo
- 03.03.14 08:44 J.F.
- 03.03.14 09:00 Budzik
- 03.03.14 09:37 AZ
- 03.03.14 10:50 Adam Wysocki
- 03.03.14 11:11 AZ
- 03.03.14 11:32 Artur Maśląg
- 03.03.14 11:34 J.F
- 03.03.14 12:14 J.F
- 03.03.14 12:41 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:04 J.F
- 03.03.14 13:22 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:32 J.F
- 03.03.14 13:40 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A