eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS › Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
    Date: Mon, 3 Mar 2014 00:40:20 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 19
    Message-ID: <1s027b9skr4v5$.1s6g2rmwio6kz$.dlg@40tude.net>
    References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl> <lf03ea$fvs$2@node1.news.atman.pl>
    <lf086i$63o$1@news.task.gda.pl>
    <j7k0iuq0y5s3$.1i857lrr8fxtp$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: n...@g...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="b67952310277adacb2da552ddd77364e";
    logging-data="17514";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+MghE0pZjma+4vDsnQ/2SC"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 140302-1, 2014-03-02), Outbound message
    X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
    t.<O
    Cancel-Lock: sha1:JtclJU5AHWt7xqN2gnK9+1YniJE=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525918
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 2 Mar 2014 23:33:47 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    >> nie chcę tutaj się
    >> rozwodzić po jakim czasie: czy po 1godzinie czy po 1 miesiącu, ale by się
    >> rozleciał jeśli nie pod wpływem termiki, to pod wpływem wysokich
    >> przyspieszeń mas wirujących (czyli układu korbowo-tłokowego).
    >
    > Podczas gdy silnik kręci się ze stałą prędkością, te przyspieszenia są
    > niewielkie.
    >
    > Największe przyspieszenie układu korbowo-tłokowego jakie sobie wyobrażam w
    > samochodzie występują w sytuacji kiedy jadąc z prędkością obrotową 8200
    > naciskam hamulec blokując napędzane koła, a następnie puszczam hamulec żeby
    > odblokować koła.

    Czy wy przypadkiem nie musicie uzgodnić dokładniej o jakich
    przyspieszeniach mówicie?
    --
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: