-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Date: Sun, 2 Mar 2014 22:22:21 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 36
Message-ID: <lf0aus$ntd$1@node1.news.atman.pl>
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl> <lf03ea$fvs$2@node1.news.atman.pl>
<lf086i$63o$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 5.172.248.20
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1393798940 24493 5.172.248.20 (2 Mar 2014 22:22:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Mar 2014 22:22:21 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525914
[ ukryj nagłówki ]On 2014-03-02, Bugatti <n...@m...pl> wrote:
>
> Dostali 2X (nie pamiętam dokładnie czy 24 czy 26) litrów benzyny i mieli
> przejechać z Kijowa do Czarnobylu. Bali się promieniowania więc postanowili
> tak jechać aby nie dojechać ;) Udało się tylko Hammond'owi - spalił
> 1.0-litrowym Ecoboost'em coś koło 17.8 MPG i silnik mu zgasł.
>
Ach te pomysly z telewizyjnych programow...
>
> Ale samochody rajdowe i wyścigowe nie przejeżdzają całego rajdu, toru na
> jednym biegu trzymając pedał cały czas w podłodze. Zrobić układ
> korbowo-tłokowy pod silnik który będzie pracował przy stałych rpm (np.
> generatory prądotwórcze wykorzystujace silniki spalinowe*) to co innego niż
> układ korbowo-tłokowy do silnika o zmiennych obrotach poczas cyklu swej
> pracy.
>
No nie - na torze sa dwa tryby jazdy - rozpedzanie albo hamowanie. Przeciez
silniki w samochodach sa dostosowane do zmiennych obrotow :-)
>
> * przykład:
> Agregat prądotwórczy Pezal o mocy 91kW napędzany jest silnikiem Cummins
> 6BTA5.9-G2 (pojemność 5.88dm3), który napędza prądnicę STAŁĄ prędkością 1500
> obr.przy której generuje 195 bhp. Do układu chłodzenia wchodzi 9.9 litrów
> płynu chłodniczego. Gdyby taki silnik podkręcić do 3000 obr.min to
> przypuszczam że by się po pewnym czasie rozleciał...nie chcę tutaj się
> rozwodzić po jakim czasie: czy po 1godzinie czy po 1 miesiącu, ale by się
> rozleciał jeśli nie pod wpływem termiki, to pod wpływem wysokich
> przyspieszeń mas wirujących (czyli układu korbowo-tłokowego).
> http://www.cummins.co.kr/new/images/product/ndata/C1
35D6/3.%206BTA5.9G2.pdf
>
No ale on nie jest przystosowany do pracy z predkoscia obrotowa 3000. Skok
tloka 120mm to dosc sporo, male silniki maja polowe tego a nawet mniej :-)
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.14 23:33 Tomasz Pyra
- 03.03.14 00:04 ToMasz
- 03.03.14 00:36 Tomasz Pyra
- 03.03.14 00:40 Jacek
- 03.03.14 07:41 ToMasz
- 03.03.14 08:31 Miroo
- 03.03.14 08:44 J.F.
- 03.03.14 09:00 Budzik
- 03.03.14 09:37 AZ
- 03.03.14 10:50 Adam Wysocki
- 03.03.14 11:11 AZ
- 03.03.14 11:32 Artur Maśląg
- 03.03.14 11:34 J.F
- 03.03.14 12:14 J.F
- 03.03.14 12:41 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=