  • Data: 2014-03-31 22:25:06
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy działa stabilizacja?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-31 19:03, XX YY pisze:

    > popelniasz jakis blad testujac aparat.

    Ciężko mi sobie go wyobrazić. Aparat to dość proste urządzenie w sensie
    wyzwolenia migawki.

    > to sa tak krotkie czasy
    > naswietlenia , ze powolny ruch obrazu spowodowany stabilizacja
    > pobudzona drganiami statywu nie ma znaczenia.

    A drgania napędu żyroskopu? Skoro go słyszę to muszą być jakieś drgania.
    Dźwięk to drgania.

    > jaki to obiektyw i aparat ?

    Sony A77 a obiektywy 3 szt. Rybiego oka nie liczę więc Tamron 70-300/f
    4-5.6 USD oraz Sony 16-50mm/f2.8 SSM. Jednakże głównie na tym długim
    obiektywie eksperymentowałem bo przede wszystkim tam przydaje się
    stabilizacja. Co do krótszego - nie pamiętam już konkluzji. Musiałbym od
    nowa poeksperymentować.

    Marek