  • Data: 2013-02-16 19:30:45
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy działa stabilizacja?
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Halasa napisał:
    > Kilka razy taką kamerę rozbierałem i oglądałem co jest w środku,
    > i żadnych akcelerometrów nie widziałem, ale to oczywiście niczego nie
    > dowodzi (zwłaszcza że mnie akurat to nie interesowało).

    Obecnie to są z wyglądu normalne układy scalone, podobne do pozostałych.
    Zresztą jeżeli występują w telefonach komórkowych, to nie mogą być
    duże. Za to w tak starej, jak np. Sony CCD TR-750 to już jest płytka z
    dwoma podłużnymi, metalowymi elementami, ustawionymi pod kątem 90 stopni
    do siebie. Płaszczyzna płytki z kolei była ustawiona pod katem 90 stopni
    do osi optycznej obiektywu. Wyglądały mniej więcej jak przekaźniki
    kontaktronowe w obudowach. Takie metalowe korytka.
    Maciek