  • Data: 2010-03-15 17:23:27
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-22 16:12, MarcinCz pisze:
    > Bo tu wszyscy są uczciwi i nie mają nic do ukrycia przed Wielkim Bratem ;)

    Ty byś chciał, żeby ktoś oglądał i słuchał np. jak spędzasz wieczór z żoną?

    > Co do Twojego problemu... :
    > 1. zaklej kawałkiem taśmy kamerkę i mikrofon.

    Pewnie nie zakryje całkiem.

    > 2. wyłącz w BIOSIE kartę muzyczną -> używaj jakiejś na USB.

    No ale to średnio wygodne. Wydaje mi się, że wbudowane kamerki i
    mikrofony powinny mieć sprzętowe wyłączniki.

    > 3. wyjmij baterię z laptopa albo przejdź do PLAY'a -> mogą namierzyć (nie
    > mogłem się powstrzymać...:))))

    No właśnie. Kpiny, a ja wcale nie uważam, żeby zauważony przeze mnie
    problem był taki radosny...

    Choćby tu pokaz, że to nie jest jakieś dziwne wyobrażenie.
    http://www.idg.pl/news/356178/USA.szkola.podgladala.
    ucznia.w.domu.za.pomoca.laptopa.html

    --
    Przemysław Adam Śmiejek