  • Data: 2010-03-22 18:56:49
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No właśnie, nie warto przestać.
    warto spróbować.
    > Jak każdy inny system.
    niebardzo. tylko Windows jest tak skonstruowany ze jak masz mikrofon to
    wszystko ma do niego dostęp, o ile wiem bez Twojej zgody.
    > o tyle konie trojańskie z definicji są dostępne na dowolny system.
    taaak? dowolny z lini win95-win7

    > I nawet nie mam za złe ci tego, że nie zauważasz tego zagrożenia albo
    > nie uważasz je za groźne.
    mylisz sie. UWażam ze Ty jako pierwszy znalazłeś lukę w hardware
    laptopa. w słuchawkach które mam jest wyłącznik mikrofonu. Matka ma
    mikrofon na podstawce, też z wyłącznikiem. W laptopach producent
    zaoszczędził 20 centów.
    Co do samego "wielkiego Brata" który moze na s cały czs poglądać - nie
    boje sie. tzn uważam ze z ujawnienia faktu ze pierdze w stołek, albo
    dłubię w zębach w moim własnym domu - nikt pożytku miał nie będzie. ze
    złamanych haseł - tak. Tyle ze faktycznie to nie hardware. Natomiast
    wyłącznik mikrofonu by sie przydał

    ToMasz