    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?
    Date: Mon, 22 Mar 2010 16:33:50 +0100

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Jeżeli dla ciebie twoje bezpieczeństwo jest debilne, to jesteś kretynem.
    > Co zresztą widać po stylu wypowiedzi. Nie ogarniasz swoim intelektem
    > problemu, ale obrażać innych to pierwszyś.
    po pierwsze przestań używać windowsa. potem długo długo nic, potem
    zastanów sie czy warto. Dlaczego tek uważam? Używajac windowsa jesteś
    narażony na dziury, trojany i inne świństwa, których co prawda lwią
    część załatwiają antywirusy, ale jak by ktoś poiwedział ze "lwia część"
    nie zaraża sie AIDSem, przez dotyk, to wszyscy byśmy żyli w
    rękawiczkach. Używasz haseł które wiekszość ludzi ma łatwie, a połowa
    reszty takie samo wszędzie. tak wiec "ujawniając" windowsa mozesz
    stracić wiele. Powiem wiecej. słyszałem, ze po dziweku klawiszy
    wypracowanej klawiatury, na której pisze zawodowa maszynistka, po
    godzinie nasłuchu mozna już "zdekodować" co pisze.
    Koledzy wspominali o koszu w którym ląduja dokumenty, kartach
    bankomatowych, kamerach które nas obserwują... JA bym sie tym akurat nie
    przejmował. dobry bajer - i masz wszystkie dane o każdym z nas - czy
    tego chcesz czy nie. Same dane jednak niewiele dadzą - jak nie kradniesz
    mozesz spać spokojnie.

    ToMasz