  • 21. Data: 2010-01-07 08:35:15
    Temat: Re: Jak się ustrzec kradzieży sprzętu.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gebi napisał(a):

    > Dlatego, gdyby zakolczykowali się haczykami na ryby pewnie poczułbym pewną
    > satysfakcję, a i oni by coś z tego mieli ;-)

    Realnie miałbyś większe kłopoty niż oni ;)

    j.

  • 22. Data: 2010-01-07 08:53:23
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    januszek pisze:

    > Realnie miałbyś większe kłopoty niż oni ;)
    Posiadanie i przenoszenie we własnym bagażu haczyków na ryby jest
    zabronine, karalne?

    --
    AL F650 & LC4

  • 23. Data: 2010-01-07 09:06:16
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W gazetce motoryzacyjnej natknąłem się na małe urządzenie składające się z 2
    >części - jednej przyczepianej domyślnie do kluczyków samochodowych, a drugiej,
    >noszonej przy sobie, która podnosi alarm, gdy pierwsza część oddali się na
    >większą niż zaprogramowana odległość.
    > Urządzenie można by z powodzeniem stosować do ochrony torby fotograficznej,
    > gdzie nadajnik byłby przyczepiony gdzieś w głębi, w małej kieszonce. Cena
    > gadżetu - 49zł.
    > Motor 1/2010 str.41.

    Spotkałem się z reklamą takiego urządzenia i było ono tam opisane jako ochrona
    przed zgubieniem kluczy, komórki, aparatu, itp.
    W przypadku kluczyków samochodowych, ma to jeszcze dodatkowy sens. Jak
    kieszonkowiec ukradnie kluczyki, to zazwyczaj celem jest samochód. Orientując
    się szybko można na parking dobiec przed złodziejami.

    W przypadku torby fotograficznej na pewno nie uchroni to przed zaplanowaną
    kradzieżą. Może natomiast pomóc w przypadku roztargnienia i zostawienia sprzetu
    bez opieki w publicznym miejscu, co pewnie jest przyczyną dużej części
    kradzieży.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 24. Data: 2010-01-07 09:25:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    AL napisał(a):

    [...]

    > Posiadanie i przenoszenie we własnym bagażu haczyków na ryby jest
    > zabronine, karalne?

    Coś takiego napisałem?

    j.

  • 25. Data: 2010-01-07 10:06:32
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może znasz jakąś nazwę, model, żeby było o co zapytać google...
    >
    > --
    > Lol

    Odpowiem sobie sam ;) Słow klucz to anti-lost.

    Widzę dwa problemy:
    - Zasilanie - pastylka w nadajniku starcza chyba na jakieś 10 dób. Trzeba
    pamiętać o załączaniu i wyłączaniu. Z tego powodu raczej dyskwalifikacja.
    - Źródło dźwięku - tylko w odbiorniku, który mamy przy sobie. Czyli piszczy
    nam w kieszeni a nie w ukradzionej torbie ze sprzętem.

    --
    Lol

  • 26. Data: 2010-01-07 10:11:45
    Od: Mirek <m...@p...pl>

    wiadomościnews:hi2qbt$3mr$2@news.onet.pl...> henry1 pisze:

    > Pewnie by tak bylo.
    > W tym kraju takie durne prawo.
    No pewnie, bo w innych krajach to każdy może nosić materiały wybuchowe
    i detonować je legalnie na ulicach :-p Nagrody za to dają ;)
    Co do durnoty, to się zgadzam, ale niekoniecznie prawa ... :D

    > Wiadomo kto je tworzy.
    No pewnie, że wiadomo: mityczni ONI. Marsjanie zapewne.

    --
    Mirek

  • 27. Data: 2010-01-07 10:15:22
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    januszek pisze:

    > Coś takiego napisałem?
    Poczytaj ze zrozumieniem ten fragment wątku w którym zabierasz głos.
    Przypomnę ci skąd się wzięły owe haczyki:

    "... - w autobusie, w ostentacyjnie uchylonej torebce
    byly sprytnie ukryte haczyki na ryby."

    Jakież to kłopoty, jak piszesz, miałby pasażer przewożący te haczyki?.
    --
    AL F650 & LC4

  • 28. Data: 2010-01-07 10:18:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    AL napisał(a):

    > Jakież to kłopoty, jak piszesz, miałby pasażer przewożący te haczyki?.

    Nie pisałem o kłopotach pasażera przewożącego haczyli tylko o kłopotach
    właściciela torby z haczykami, które to haczyki poraniły jakiegoś
    postronnego obywatela.

    j.

  • 29. Data: 2010-01-07 10:34:37
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    januszek pisze:

    > Nie pisałem o kłopotach pasażera przewożącego haczyli tylko o kłopotach
    > właściciela torby z haczykami, które to haczyki poraniły jakiegoś
    > postronnego obywatela.
    Jeszcze raz.
    Pragnę zabezpieczyć swój cenny bagaż. W torbie foto mam luzem haczyki.
    Mogło się zdarzyć, że nie zapiąłem torby. Obywatel poranił się o nie,
    czy był postronny z ręką w mojej torbie?. Pytanie jakie realnie miałbym
    większe kłopoty niż on? Z powodu posiadania haczyków czy z powodu jazdy
    z niezapiętą torbą? Aż strach dawać dziecku cyrkiel do szkoły by nie
    skaleczył postronnego obywatela w autobusie.

    --
    AL F650 & DRZ400E

  • 30. Data: 2010-01-07 10:35:03
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

    > Nie pisałem o kłopotach pasażera przewożącego haczyli tylko o kłopotach
    > właściciela torby z haczykami, które to haczyki poraniły jakiegoś
    > postronnego obywatela.
    Złodziej nie zdążyłby nic ukraść i zeznałby, że jego ręka wylądowała w torbie w
    wyniku gwałtownego hamowania autobusu oraz domagałby się odszkodowania z powodu
    poniesionego uszczerbku na zdrowiu. Osoba przewożąca haczyki luzem zamiast w
    odpowiednim pudełku zostałaby ukarana! :-|