    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak sie robi portable
    Date: Wed, 07 Jan 2009 22:11:45 +0100

    Kyniu pisze:
    > Ech, szkoda nawet komentowac.
    > http://www.nvidia.pl/page/tesla_computing_solutions.
    html
    > http://osnews.pl/nvidia-tesla-juz-w-sprzedazy-niech-
    moc-bedzie-z-wami/
    > I tak dalej.

    Rzeczywiście szkoda. Nigdzie nie uważałem, że nie ma specjalnych kart
    (tylko ciężko nazwać je typowo graficznymi!), które wspierają
    obliczenia. Akceleratorów i różnych dopalaczy jest wiele już od bardzo
    dawna, w tym takie jak tu pokazujesz. Tylko zupełnie nie o to kebab.

    Za to główną ideą nie jest kupno specjalnej jednej karty, tylko
    wykorzystanie tego co masz. Takie byle geforce miały procesory, które
    owe właśnie mnożenie macierzy wykonywały kilka razy szybciej niż
    procesor główny. Tylko co z tego, jak mogłeś conajwyżej zobaczyć to w
    grze na jakimś wyrenderowanym ludziku? Głównym założeniem jest to, byś
    sobie mógł zagrać, a jak już masz smarować w photoshopie to by on także
    mógł przeliczyć coś grafiką. Teraz w praktyce w 100% wykorzystujesz
    tylko jedno naraz.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_