  • Data: 2009-01-07 22:46:44
    Temat: Re: Jak sie robi portable
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu pisze:
    > Brniesz i pograzasz sie. Najpierw poczytaj i dowiedz sie co to CUDA.

    Dopóki takie "cuda" nie będą dostępne w większości byle tanich grafikach
    to będzie to miało status wszelkich innych specjalizowanych kart takich
    jak wszelkie wspomagacze do autocada czy 3dstudio. To z pewnością fajny
    krok do przodu, ale na razie ani nic tego szczególnie nie wykorzystuje,
    ani też nie ma wiele sprzętu w powszechnym użytku który to umożliwia.
    Dlatego to co pisałem ciągle pozostaje - prawdą - dopóki graficiarze się
    za to porządnie nie wezmą, dotąd będzie to ciekawostką. Mi też się
    marzy, żeby np przy wywoływaniu RAW było szybciej. Niestety jednak mimo
    że większość dzisiejszych GPU ma wiele fajnych instrukcji (i robią je
    szybko) to się marnują, bo nie idzie tego wyłuskać, a jeśli to dla
    specyficznego sprzętu i raczej z stratą (mówię o cudach bez CUDA).
    Tak czy siak to nie jest temat na tę grupę, jakkolwiek bym się według
    Ciebie pogrążał :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_