  • Data: 2009-01-08 08:07:27
    Temat: Re: Jak sie robi portable
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > No i ile wygrzebiesz tych strasznych rzeczy? Kilka mega?

    Kilkaset :)

    > Ktoś inny może czeka na różowe ikonki w narzędziówce :)

    Gdybyś używał szopa poważniej to byś nie pisał bzdur. Brak interpolacji
    obrazu jest koszmarnym ograniczeniem, które bardzo spowalnia pracę
    powodując konieczność ciągłego resajzowania poglądu do 100, 50, 25% itd
    (i w druga stronę - 200, 400, 800...)

    > Dawno temu, w czasach chyba to win 2000 - owszem - często zanim zdążyło
    > się to zainstalować to nałapało syfu z sieci. Jednakże, po kilku
    > poprawkach nie jest tak znów źle. Nie ma więc co przesadzać.

    Przecież ich nie ściągasz :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl