  • Data: 2010-02-01 23:21:25
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" napisał

    > W regulaminie allegro jest jasno by opisywać stan faktyczny, a nie ukrywać
    > niezbyt wygodne fakty. To jest oszustwem.

    Ja tam żadnego ukrywania nie widzę. Opis jest może nieco za skąpy ale
    podobnie jak u tego u którego kupił.

    > Do końca kwietnia 2010, sprzedający twierdzi że do 2012, co prawdą nie
    > jest z całą pewnością.

    Wydaje mi się to mało prawdopodobne ale może dokupił Extra ?
    Żeby podbić atrakcyjność, a tym samym cenę.

    > Poprzedni sprzedający wcale się z nim nie krył. Jednak jest różnica
    > pomiędzy nowym aparatem z kilkoma zdjęciami, a używanym zawodowo sprzętem,
    > gdzie przebieg jest bardzo duży.

    Po opisie z aukcji pierwszej też trudno było cokolwiek wnosić - jak dla mnie
    to i na tamtej aukcji aparat mógł robić wrażenie rzadko używanej zabawki
    fotoamatora.

    > I gwarancja się samowydłużyła? I oczywiście też nie wiedział, że aparat
    > wcześniej używano intensywnie dłuższy czas?

    To zależy jak intesywnie. Przecież A900 to nie jest szajs za 1500 zł,
    któremu sypnie się lustro po tysiącu klapnięć. W pierwszej aukcji jest opis
    "stan bardzo dobry" - może ten aparat jest w stanie bardzo dobrym ?

    > Nie, to jest jawne oszustwo i manipulacja. O gwarancji już nawet nie
    > wspominam.

    No chyba, że j.w. - Gwarancja Extra.
    Nie chce mi się wierzyć ale...

    Jak bym tak zrobił to z pewnością bym się pochwalił najdalej w drugiej
    linijce ; )

    > No i tak bywa. Niestety kłamstwo jak widzisz wychodzi. I tutaj - puszka ma
    > przeszłość wiadomą, bo poprzednia aukcja zaczynała się od niskiej ceny i
    > wiele osób mogło się dopytać o szczegóły. Że pan kupował na sprzedaż to
    > wiadomo, ale że świadomie nie podaje całej prawdy o sprzęcie - to jest
    > bardzo nieładnie.

    Szkoda, że go nie podpytałeś przed rozpoczęciem wątku - to by mogło sporo
    wyjaśnić.

    adam