  • Data: 2010-02-01 23:32:03
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Od: mg <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiś czas temu była sobie aukcja pana z Krakowa:
    >
    > http://www.allegro.pl/item886768099_a900_lampa_grip_
    dodatkowa_bateria.html

    > Cena okazyjna bo start sporo poniżej ceny sumy akcesoriów. Sprzedaje pan,
    > który tym aparatem zarabiał codziennie na życie, puszka w dobrym stanie,
    > ale ma nabite kilkadziesiąt tysięcy klatek, koniec gwarancji itd.

    * Gdzie jest napisane w aukcji jak wlasciciel uzytkowal aparat?
    * Gdzie w aukcji jest podany przebieg?
    * Skad wiesz ze koniec gwarancji to 30.04.2010? (pomimo takiego
    sformulowania sprzedawcy)

    > I co?
    > Pan który kupuje zaraz wystawia wszystko w kawałkach:
    >
    > http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1579501
    >
    > Oczywiście dopisek (aukcja A900):
    > "Jestem amatorem, aparat w idealnym stanie, nigdy nie był używany w
    > trudnych warunkach(deszcz itp.)"
    >
    > w tytule "gwar. do maja 2012"
    >
    > itd..
    > przebieg puszki - zupełnie ani słowa, gwarancja się jakoś cudownie
    > urodziła, a sprzedający usilnie wmawia jakby sprzęt był niemalże nowy,
    > wprost z sklepu.

    * Poprzednio tez nie byl podany przebieg puszki.
    * Gwarancja sie nie urodzila. Na paragonie jest data 30.04.2009.
    Rekojmia rzeczywiscie trwa rok czasu. Gwarancja to inna sprawa, moze
    byc 3 lata moze byc i 10 lat.
    * Co do zapewnien o stanie to pierwsza aukcja zaczynala sie od hasla
    "Stan Bardzo Dobry!" (pogrubienie).

    To tak obiektywnie.