  • Data: 2010-02-02 00:13:49
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Od: mg <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tutaj nie bede dyskutowal czy gwarancja domysla wynosi rok czy wiecej.
    > Po prostu nie wiem tego i twoje zdanie jest tak samo wiarygodne jak
    > zdanie sprzedajacego.

    PS
    http://support.sony-europe.com/repair/warranty/index
    .aspx?site=odw_pl_PL

    W gwarancji Sony zapewnia, że produkt wolny jest od wad materiałowych
    i konstrukcyjnych od dnia zakupu przez okres:
    DWÓCH LAT dla pozostałych kategorii produktów zakupionych po 1
    października 2009 roku*
    *Produkty sprzedane konsumentom przed datą 1 października 2009 roku
    pozostają przy rocznej gwarancji i wszelkie reklamacje dotyczące tych
    sprzętów rozpatrywane będą na dotychczasowych warunkach.

    Pewno czlowiek uslyszal, ze sony daje gwarancje dwa lata, ale nie
    doczytal szcegolow.