  • 221. Data: 2020-03-20 22:59:46
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Tak, bo tam było mniej zarażonych.

    Zazdroszcze tej wiary w cuda. Naprawde.
    Zeby wirus wiedział ze tu jest granica i tu ma byc a tu nie być.
    Zycie byłoby o wiele prostsze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 223. Data: 2020-03-20 22:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Znowu pół netu przeszukałem żeby znaleźć to co ci pasuje? Poszukaj
    > stron przy międzynarodowych organizacjach albo stron które na
    > podstawie danych urzędowych publikowanych przez rządy robią
    > statystyki.

    Skoro podwazasz dane to podaj lepsze.

    > To co dałeś to taka sama manipulacja jak podanie jako
    > urzędowych danych odnośnie zanieczyszczenia powietrza pobranych z
    > amatorskich urządzeń.

    Wtedy nie podobały ci sie ani rzadowe ani z organizacji pozarzadowych.

    < Inaczej mówiąc w dupę sobie wsadź oszukane
    > dane.

    Nie interesuja mnie twoje zainteresowania analne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 222. Data: 2020-03-20 22:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kolejny raz wyszła Twoja Budzik niekompetencja. Przed chwilą podali
    > ile testów na milion ludności przeprowadzono w Polsce i innych
    > krajach jak w nich byla podobna do naszej ilość chorych. USA 10 na
    > milion. szwaby 30 na milion. Włochy 15 na milion. Polska 400 na
    > milion.

    Jezeli mowisz o wypowiedzi ministra z dziś to on nie podawał, ile
    przeprowadzono, ale ile przeprowadzano na dany moment dziennie.
    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1462436,koronaw
    irus-w-polsce-
    testy.html

    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-na-sw
    iecie,ile-testow-na-
    koronawirusa-wykonuje-sie-w-roznych-krajach-,artykul
    ,20645172.html

    A tu masz artykuł z wczoraj:
    http://300gospodarka.pl/wykres-dnia/2020/03/19/liczb
    a-testow-na-
    koronawirusa-polska-w-dole-tabeli-ale-w-doborowym-to
    warzystwie/

    Niestety nie ma Niemiec zeby porownac ale widac ze sa kraje gdzie
    wykonuje sie testów duzo wiecej.

    Michał Szczerba pisze 11.03:
    W Niemczech jest 1296 zakażonych i tylko 2 osoby zmarły! Dlaczego? Bo
    przeprowadzono 200 tys. szybkich testów, identyfikowani są zakażeni z
    grup ryzyka, jeszcze w dobrym stanie ogólnym.W PL za mało się bada,
    zakażeni nie są identyfikowani na czas,a jeśli już, to w stanie ciężkim!

    tyle ze on tez polityk wiec tez srednio wiarygodny.

    Tu jeszcze o ilosci testów:
    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/testy-na-koro
    nawirusa-ile-
    wykonuje-sie-w-polsce-a-ile-w-innych-krajach,1008668
    .html

    Ale ja sie nie gniewam ze swoje powierzchowne spojrzenie na temat
    zrzucasz na kogos innego - nawet chciałbym zebys miał racje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 224. Data: 2020-03-20 23:38:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-20 21:43, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > Borys właśnie przyłożył łbem w ścianę i zmienił zdanie ;-) Wielka Brytania szykuje
    się do walki z wirusem.

    https://youtu.be/HSD1d-6P6qI

  • 225. Data: 2020-03-20 23:49:11
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-20 07:09, ddddddddddddd wrote:
    > ale zgaduję że ktoś się doliczył, że może zabraknąć wyposażenia szpitali
    > jak nie rozłożą tego w czasie) - hotele same deklarują gotowość
    > udostępnienia na tymczasowy szpital, nic więcej na razie nie jest
    > zamykane (myślę że jak zamkną to tylko po to żeby się wyrobić z
    > miejscami w szpitalu), firmy same decydują czy się zamknąć lub pracować
    > zdalnie

    Kwestia jak ktoś jest przygotowany - wg onetu:

    "Czeskie ministerstwo zdrowia uspokaja, że problem nie dotyczy ich
    kraju, bo liczba masek i sprzętu ochronnego jest wystarczająca. Ale
    współpracownicy Tvrdika nieoficjalnymi kanałami biją na alarm: w
    Państwowych Rezerwach Materiałowych jest tylko dziesięć tysięcy masek."

    oczywiscie to był stan przed tym jak wysłali wojskowe transportowce do
    chin po sprzęt

    ale załóżmy że maska ma być zmieniana co trzy godziny i służy w systemie
    trzyzmianowym - na jeden "etat" potrzebujemy 9 masek na dobę. Teraz
    weźmy takie lajtowe 3 tygodnie zagrożenia - 189 masek dla jednego
    'etatu'. Na koniec podzielmy te 10.000 na 189 i wychodzi że mamy środki
    dla zabezpieczenia 52 osób na trzy zmiany na trzy tygodnie. To jakiś
    jeden mały szpital na niecały miesiąc.

    nie zebym bezkrytycznie wierzyl chinskim statystykom ale wg ich
    oficjalnych danych włochy nie grajac na rozciagniecie w czasie
    przekroczyly ilosc zgonow w chinach juz przy 50% mniejszej ilosci zarazonych

    popatrzmy tez na roznice pomiedzy niemcami a hiszpania - zarazonych tyle
    samo, w niemczech zmarlo 68 w hiszpanii ponad 1000

  • 226. Data: 2020-03-21 00:03:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 18 Mar 2020 15:35:55 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Tak z ciekawości: inne rządy lepiej ten logistyczny problem rozwiązały?

    Inne rządy tego problemu nie miały, ale nie przerastały ich maseczki i nie było
    zbiórek na nie na pomagam/zrzutka.

  • 227. Data: 2020-03-21 00:09:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-19 16:25, Cavallino wrote:
    > Czemu nie postulujesz kwarantanny przeciwko grypie?

    Od 1 do 7 marca [...] Jak podaje Narodowy Instytut Zdrowia [...] w tym
    okresie zarejestrowano 211572 podejrzeń zachorowań i zachorowań na
    grypę. Średnia dzienna zapadalność wynosiła 78,74 na 100 tys. ludności.
    Zgon z powodu grypy, w tym czasie, poniosło 8 osób.

    https://www.worldometers.info/coronavirus/

    Włochy mają śmiertelność na poziomie 10% a służba zdrowia załamała im
    się na grubo przed dobiciem do zarażenia pół procenta populacji bo nie
    rozłożyli tego w czasie. We Francji czy Hiszpanii jest połowa tej
    śmiertelności. Niemcy to już w ogóle ewenement.

    Tak zdaję sobie że ilość przypadków bez oficjalnej diagnozy jest
    znacznie większa co powoduje że śmiertelność jest procentowo niższa. Ale
    w liczbach bezwzględnych to we Włoszech jak na razie dobre 2000 ludzi
    mogłoby jeszcze sobie pożyć gdyby mniej osób zapadało w jednostce czasu.

    > A ci co mają umrzeć na wirusa i tak umrą.

    Niekoniecznie jeżeli będzie więcej personelu i sprzętu niż wymagających
    ratowania życia. Tu leży problem Włochów. I nasz.

  • 228. Data: 2020-03-21 00:09:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    20 Mar 2020 13:59:48 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > To oczywiście nieprawda.

    Ale pewnie taki był przekaz dnia dla lemingów z TVPis...

  • 229. Data: 2020-03-21 00:10:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Mar 2020 10:17:05 +0100, w <r521mk$7o9$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Właśnie czytam wywiad z minstrem zdrowia i podał że średnia śmiertelność
    > wynosi 4%.

    Czyli minister niedouczony.

  • 230. Data: 2020-03-21 00:11:01

    Fri, 20 Mar 2020 10:37:47 +0100, w <r522tb$8gs$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Pinokio z tydzień temu mówił że od miesięcy się na covid przygotowywali,
    > a kilka dni później zapomniał co nakłamał wcześniej i przyznał, że "nikt
    > się nie spodziewał".

    Nie Pinokio, a taki dupek od Maliniaka.
    No chyba że wszyscy powtarzają taki sam przekaz.