  • 1. Data: 2011-02-18 14:45:30
    Temat: Jak robić dobre zdjęcia portretowe?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    O tym opowie Wam ten artykuł:
    http://alphacorner.eu/index.php/porady/nie-badz-brzy
    dka-przez-przypadek

    ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

  • 2. Data: 2011-02-18 15:14:11
    Temat: Re: Jak robić dobre zdjęcia portretowe?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-18 15:45, Kapsel pisze:

    > O tym opowie Wam ten artykuł:
    > http://alphacorner.eu/index.php/porady/nie-badz-brzy
    dka-przez-przypadek

    Genialne. Wiem już wszystko!
    Micro 4/3, mała przysłona, bez lampy i godzinę przed zachodem słońca -
    oto przepis na zdjęcie idealne :) No i, last but not least, zabieramy
    się do roboty po dobrym bzykanku.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2011-02-18 15:37:02
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-18 16:14:11 +0100, "Mich@l" <k...@t...cy> said:

    > Genialne. Wiem już wszystko!
    > Micro 4/3, mała przysłona, bez lampy i godzinę przed zachodem słońca -
    > oto przepis na zdjęcie idealne :) No i, last but not least, zabieramy
    > się do roboty po dobrym bzykanku.

    Ale to dotyczy tylko użytkowników iP
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-02-18 16:06:53
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-18 16:37, JA pisze:

    > Ale to dotyczy tylko użytkowników iP

    Toż w pierwszej osobie pisałem :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2011-02-18 16:23:58
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-18 17:06:53 +0100, "Mich@l" <k...@t...cy> said:

    > Toż w pierwszej osobie pisałem :)

    :D

  • 6. Data: 2011-02-18 17:13:50
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.02.2011 17:06, Mich@l wrote:

    > Toż w pierwszej osobie pisałem :)

    Tylko szkoda, że nie napisali ile % tych kontaktów użytkowników iP było
    z osobami tej samej płci :P

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 7. Data: 2011-02-18 17:22:48
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Mich@l wrote:

> [...]
    > Micro 4/3, mała przysłona, bez lampy i godzinę przed zachodem słońca -
    > oto przepis na zdjęcie idealne :) No i, last but not least, zabieramy

    Na podstawie wykresu korelującego produceta z seksem można wyciągnąć dwa
    interesujące wnioski:
    1. upada mit o większej rozwiązłości mężczyzn w porównaniu z kobietami (w
    przypadku użytkowniczek iPhona są one o prawie 25 % bardziej rozwiązłe niż
    użytkownicy)
    2. wiadomo, którą łatwiej poderwać - wystarczy zobaczyć czego używa

  • 8. Data: 2011-02-18 18:01:15
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-18 18:13:50 +0100, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > Tylko szkoda, że nie napisali ile % tych kontaktów użytkowników iP było
    > z osobami tej samej płci :P

    Wyczuwam nutkę żalu.

  • 9. Data: 2011-02-18 18:02:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-18 18:22:48 +0100, JaromirD <r...@q...pl> said:

    > 2. wiadomo, którą łatwiej poderwać - wystarczy zobaczyć czego używa

    Też o tym pomyślałem.
    Tylko co to ma wspólnego z portretem?

  • 10. Data: 2011-02-18 18:27:20
    Od: JaromirD <r...@q...pl>