  • 1. Data: 2009-02-16 18:54:02
    Temat: Jak przywrócić ustawienia fabryczne w centrali alarmowej Ranger 9000
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Zapytam choć raczej nie liczę na pomoc :-( Sprzęt stary jak świat ale wciąż
    działa(ł) ale klient postanowił sam zmienić kod dostępu. Tak zmienił, że nie
    wie na jaki. Uzbroił na szybko i już nie rozbroił.
    Znalazłem manual ale tam nie ma sekwencji twardego resetu. Może ktoś kojarzy
    jakiś taki myk jak w DSC z pgm i z1.

    Pozdrawiam,
    PC

  • 2. Data: 2009-02-16 20:06:14
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    PC pisze:
> [...]
    > wie na jaki. Uzbroił na szybko i już nie rozbroił.
    > Znalazłem manual ale tam nie ma sekwencji twardego resetu. Może ktoś kojarzy

    U mnie w DSC 1000 myk nie działał bo miałem inną wersję płytki.
    Wylutowałem eeprom 93xx i wstawiłem nowy czysty. Wystartowało z
    domyślnym kodem.

    MD

  • 3. Data: 2009-02-17 03:41:06
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    tu masz manuala
    http://www.guardianalarms.net/home_security_manuals/
    Caddx-Caddi-Controls/Ranger-9000-Installation-Manual
    .pdf

    Z tego co widzę na 6 stronie instrukcji, powrót do ustawień fabrycznych :

    [9]-[1]-[0]-[#] : w trybie pogramowania

    pozdr.

  • 4. Data: 2009-02-17 11:45:06
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    najgorzej jak się szybko czyta, nie zauważyłem, że kolega manuala już
    posiada :)

  • 5. Data: 2009-02-17 14:10:42
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Tak samo robiłem w PC3000 ale tu są jakieś stare OTpromy czy coś.

    W każdym razie dzięki za chęci.

    Pozdrawiam,
    PC