  • 41. Data: 2009-09-30 07:42:36
    Temat: Re: Jak przesłać kontakty z Sony Ericssona na Nokię?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 09:01:41 +0200, JoteR napisał(a):

    > A co do rzekomej konieczności zakupu "dużego" Outlooka - MS Outlook 98
    > (pełna wersja) był zamieszczony m.in. na którejś z płytek bodajże CHIP-a
    > i był można było używać bezpłatnie,

    Może w tym ostatnim numerze nawet? ;-)
    MSPANC

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 42. Data: 2009-09-30 07:42:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > i był można było używać bezpłatnie, licencja była potrzebna tylko w tym
    > przypadku, jeśli był klientem MS Exchange.

    A Windows 95 w wersji trial byl z PC World w 96r.
    Nie oslabiaj mnie juz

  • 43. Data: 2009-09-30 08:04:57
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał

    > Dziecko drogie, sporo programów jest tak fajnie skonstruowana, że jak
    > kiedyś zainstalowałeś triala, to jak go ponownie zainstalujesz za
    > jakiś czas, to on jakoś automagicznie odpowie ci abyś skontaktował się
    > z producentem w celu zakupu licencji.

    Umiesz czytać czy tylko udajesz? Koleś nie powiedział, że potrzebuje co miesiąc
    kopiować kontakty. Więc nie ma potrzeby co miesiąc instalowania czegokolwiek, po
    kiego wała dodajesz jakieś własne widzimisię nie na temat? Jesteś rzecznikiem
    Janka?

  • 44. Data: 2009-09-30 08:08:12
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Lubie mlodych gniewnych troli co to ledwie przyszli a pyszcza ze hoho.
    > Idz juz na ten dzisiaj Microsoftowy spęd trolii plecaczki podobno rozdaja

    A ja lubie takich pajaców co we wszystkim widzą problem nie do przejścia.

    > O każdym innym programie też napiszesz, że zostawia ślady w systemie? W takim
    > razie po co cokolwiek
    >

    > .... instalowanie OE w celu przepisania kontaktow jest zalosne ale rozumiem ze
    > do posadzenia drzewa sciagasz ogrodnika i koparke z USA i uwazasz to za
    > normalne. No gratuluje samopoczucia.

    Instalowanie czegokolwiek w celu przepisania kontaktów też bedzie dla Ciebie
    żałosne tak jak Twoje wypociny? Czy tylko do OE się wyjątkowo doczepiłeś? DO
    posadzenia drzewa używam łopaty, tak samo jak do skopiowania kontaktów tego co
    jest pod ręką. Czyli OE. Przejrzyj na oczy w końcu.

  • 45. Data: 2009-09-30 08:09:04
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A Windows 95 w wersji trial byl z PC World w 96r.
    > Nie oslabiaj mnie juz

    Umiesz pisać na temat czy tylko pajacowanie jest Twoją najsilniejszą stroną,
    którą systematycznie rozwijasz?

  • 46. Data: 2009-09-30 08:25:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomaa33 pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Umiesz pisać na temat czy tylko pajacowanie jest Twoją najsilniejszą
    > stroną, którą systematycznie rozwijasz?

    Buzka pa, i sio ...

  • 47. Data: 2009-09-30 09:56:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Olgierd" napisał:

    > Może w tym ostatnim numerze nawet? ;-)

    W jednym z ostatnich kupionych przeze mnie ;-)

    JoteR

  • 48. Data: 2009-09-30 10:07:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jan Strybyszewski" napisał:

    > A Windows 95 w wersji trial byl z PC World w 96r.

    No i co w związku z tym? W Windows 95 nie było możliwości nawet podłączenia
    czegoś po USB, o nieistniejącym wówczas Bluetooth nawet nie wspominając, nie
    mówiąc już o tym, że nie było wówczas czego podpinać. A stary MS Outlook 98
    nadal z powodzeniem może służyć do synchronizacji, nawet pod znacznie
    nowszym Windows XP. Więc gdzie tu paralella? Chciałeś błysnąć sarkazmem, a
    wyszedłeś na głupka, czyli jak zwykle.

    > Nie oslabiaj mnie juz

    Ciężko osłabić kogoś już tak osłabionego mentalnie...

    JoteR

  • 49. Data: 2009-10-01 07:22:26
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 30 Sep 2009 10:04:57 +0200, "tomaa33" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    >kiego wała dodajesz jakieś własne widzimisię nie na temat? Jesteś rzecznikiem
    Dziecko drogie, ja walczę z twoją tezą, że nie ma problemu, bo można
    odinstlować program. Wiesz, zdażają się osoby, którym nie dość, że
    Winda potrawi działać bez przeinstalowania parę lat to jeszcze często
    zmieniają telefony. I jak sobie raz kiedyś ,,pamiętliwy'' program
    zainstalują to co? reinstalka Windy? dla 100 kontaktów?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 50. Data: 2009-10-01 09:47:54
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> Odpowiedz na

> [...]
    > zmieniają telefony. I jak sobie raz kiedyś ,,pamiętliwy'' program
    > zainstalują to co? reinstalka Windy? dla 100 kontaktów?

    Jak już bedzie mieć tel z winda to może użyć darmowego softu pod WM do
    przeniesienie kontaktów, sms, kalendarza itp na inne urządzenie z WM, np
    PIMBackup.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski