  • 41. Data: 2016-09-06 17:03:22
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:

    >Zawsze z ogromnym zaciekawieniem czytam o nowych pomysłach
    >rodzących się w łonie tej firmy.

    Trudno ocenic, czy to taki nowy pomysl zrodzony w firmie, czy
    zawirowanie w dziale/ach marketingu telefonii komorkowej.

    To tak jak z ta prezentacja - chcemy miec tani abonament, ale na czyms
    dodatkowo zarobic.
    Rynek chwilowo sie bije na "nielimitowane rozmowy", ale niektorzy
    dopisuja "w sieci", albo "do wszystkich sieci komorkowych", i
    stacjonarne znikaja z cennika. To widac u wielu operatorow ... i
    trudno mi powiedziec, czy brak dodatkowych pakietow na stacjonarne w
    Orange to element grubszej strategii czy chwilowe zapomnienie. A moze
    klientom na nich malo zalezy.

    Takie czasy - jakby klienci placili wedle potrzeb, to by sieci nie
    przezyly. Trzeba im cos niepotrzebnego wcisnac :-)

    J.

  • 42. Data: 2016-09-06 17:07:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Przede wszystkim do sprawdzenia ile z nich to z powodu bycia
    >podkładką pod ADSL. Obstawiam, że większość.

    No, jesli bylo cos 12 mln, a zostalo powiedzmy 8, to nie taka
    wiekszosc.
    Choc byc moze z tych 8 to wiekszosc rozpedem :-)

    >12 * 23,36 zł = 388,32 zł. Jasne, prawie cztery stówki, to całkiem
    >co innego nież sześć stówek! To wręcz prawie to samo, co złotówka!

    Ale piszesz o calym telefonie stacjonarnym, czy prezentacji numeru ?
    Bo w cenniku tamze dodatkowe 3.69.

    >Po co?

    Skoro niepotrzebne, to nie zglaszac.
    Tylko potem nie narzekac, ze uslug darmowych nie ma, skoro sa :)

    J.

  • 43. Data: 2016-09-07 22:20:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No, jesli bylo cos 12 mln, a zostalo powiedzmy 8, to nie taka
    > wiekszosc. Choc byc moze z tych 8 to wiekszosc rozpedem :-)

    A ile jest domowych łącz internetowych? Wydawało mi się, że dużo,
    że ma (niemal) każdy. Tych z rozpędu też jest trochę, ale jednak
    mniejszość.

    > Ale piszesz o calym telefonie stacjonarnym, czy prezentacji numeru ?
    > Bo w cenniku tamze dodatkowe 3.69.

    Piszę o całym telefonie za złotówkę rocznie. Dla mnie idealny, bo
    tylko odbieram (jeśli dzwonię, to z zagranicy). Dla kogoś, kto chce
    również dzwonić (dużo), oferta "no limits" gdzieś za dychę miesięcznie
    (w wersji stacjonarniej) wydaje mi się rozsądna. Zresztą są takie 3,69
    za *samą prezentację* jawi mi się jako rozbój w biały dzień. Te 30-50 zł
    abonamentu za linię tym bardziej.

    > Skoro niepotrzebne, to nie zglaszac.

    No to nie zgłaszam.

    > Tylko potem nie narzekac, ze uslug darmowych nie ma, skoro sa :)

    Nie narzekam na swój los -- ani teraz, ani potem. Od tego są inne
    grupy, pl.pregierz na przykład. Ta jest od narzekań na telefonię
    jako taką. Szkoda mi jej po prostu. Szkoda, że paru niezbyt
    inteligentnych kolesi podcięło gałąź, na której siedzieli. Nie
    tylko oni siedzieli -- więc tym bardziej szkoda.

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2016-09-07 22:21:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Trudno ocenic, czy to taki nowy pomysl zrodzony w firmie, czy
    > zawirowanie w dziale/ach marketingu telefonii komorkowej.

    W tym marketingu to kosmici, czy oddział firmy własnej?

> [...]
    > dodatkowych pakietow na stacjonarne w Orange to element
    > grubszej strategii czy chwilowe zapomnienie. A moze

    Gadam ile chcę, a płacę co miesiąc mniej niż trzy dychy,
    zawsze tyle samo (o ile nie jedtem za granicą -- ale te
    różnice też wnet sie skończą). Marketingowców najlepiej
    od razu wysłać na zieloną trawkę, bo tu już nie ma nic
    do wymyślania.

    > Takie czasy - jakby klienci placili wedle potrzeb, to by
    > sieci nie przezyly. Trzeba im cos niepotrzebnego wcisnac :-)

    Ja płacę wedle potrzeb -- a mam potrzebę taką, by mi dupy nie
    zawracać i nie zaskakiwać co miesiąc fakturą co i rusz innej
    wysokości.

    --
    Jarek

  • 45. Data: 2016-09-08 10:04:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >W tym marketingu to kosmici, czy oddział firmy własnej?

    A kto ich tam wie - moze jacys zleceniowcy, moze z FT.
    Ogolnie wlasny ... ale mnie o intencje chodzilo.

    Czy to element grubszej strategii, czy po prostu zapomnienie.

    >Gadam ile chcę, a płacę co miesiąc mniej niż trzy dychy,
    >zawsze tyle samo

    Ale na stacjonarne tez, czy tylko na komorki ? :-)

    >Marketingowców najlepiej
    >od razu wysłać na zieloną trawkę, bo tu już nie ma nic
    >do wymyślania.

    Ano widzisz - wywalic starych, ale zatrudnic nowych.
    Bo:
    -jak przyciagnac klienta, skoro wszyscy maja takie same oferty ? Nie
    obnizajac ceny.
    -jak spowodowac, abys zaplacil dyche wiecej i jeszcze byl zadowolony ?

    >Ja płacę wedle potrzeb -- a mam potrzebę taką, by mi dupy nie
    >zawracać i nie zaskakiwać co miesiąc fakturą co i rusz innej
    >wysokości.

    Mnie tam wsio rawno, ale tu akurat wasze zachcianki sa takie same.
    Siec tez chce, abys jej co miesiac placil tyle samo.
    Tylko ze siec chce duzo, a Ty chcesz malo :-)

    Wiec moze pakiecik internetu za 10 zl, moze nielimitowane stacjonarne
    za 6 zl, a moze prezentacje numeru za 3 zl :-)

    J.

  • 46. Data: 2016-09-08 10:22:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >A ile jest domowych łącz internetowych? Wydawało mi się, że dużo,
    >że ma (niemal) każdy.

    Tak "niemal kazdy" to moze przesada, ale z 80% ?
    Domow/mieszkan. o ile pamietam to tych "gospodarstw domowych" mamy cos
    10mln ... ale to chyba za malo.
    Tylko jak dodasz internet przez kablowki, osiedlowki, radio ... to
    moze w sam raz tych 8 mln linii ciagle jest potrzebne.

    >Piszę o całym telefonie za złotówkę rocznie. Dla mnie idealny, bo
    >tylko odbieram (jeśli dzwonię, to z zagranicy).

    Idealny ... ale dostawca sie z tego nie utrzyma :-)

    >Zresztą są takie 3,69 za *samą prezentację* jawi mi się jako rozbój w
    >biały dzień.

    Nie mowie nie, ale z drugiej strony - na jedno piwo starczy, na lody
    juz niekoniecznie :-)

    >Te 30-50 zł abonamentu za linię tym bardziej.

    No, trudno powiedziec. Ale jawic sie moze - szczegolnie, jak sie jej
    nie uzywa :-)

> [...]
    >jako taką. Szkoda mi jej po prostu. Szkoda, że paru niezbyt
    >inteligentnych kolesi podcięło gałąź, na której siedzieli. Nie

    No to moze jednak zadzwon i wyjasnij ?
    Bedzie jedno narzekanie mniej.

    >tylko oni siedzieli -- więc tym bardziej szkoda.

    Ale placic 50zl nie chcesz.
    Wiec ktos musi z galezi spasc.

    No coz - tez mi sie wydaje, ze ktos to demontuje, i niezbyt mi sie to
    podoba.
    Ale moze specjalisci w firmach policzyli, ze to im sie oplaca ?

    Tylko nie wiem - utrzymanie za duzo kosztuje, bo takie umowy na
    software do centrali zawarli, czy im miejsca w studzienkach na
    swiatlowody brakuje ?
    Bo prawde mowiac ... klient teraz chce internetu i telewizji, a
    telefon ma w komorce.

    J.

  • 47. Data: 2016-09-08 11:14:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > Bo prawde mowiac ... klient teraz chce internetu i telewizji, a
    > telefon ma w komorce.

    O właśnie... Różni ISP światełko nawet już po wsiach ciągają, a Orange
    ciągle się gramoli w kilkunastu największych miastach :/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 48. Data: 2016-09-08 15:05:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Tak "niemal kazdy" to moze przesada, ale z 80% ?

    Jakieś 99,5% młodzieży ma -- takie badania czytałem. Ma młodzież
    jak to młodzież, sama nie mieszka, więc nasycenie domów może jest
    większe niż 80%. Ale 80%, to i tak jest "niemal każdy"..

> [...]
    > Tylko jak dodasz internet przez kablowki, osiedlowki, radio ... to
    > moze w sam raz tych 8 mln linii ciagle jest potrzebne.

    Też bym wolał z kabla koncentrycznego albo światłowodu, ale nie mogę.

    > Idealny ... ale dostawca sie z tego nie utrzyma :-)

    Bo to nie jest do się utrzymywania, to samodzielna usługa oferowana
    w sieci. Telefony stacjonarne zaczęto likwidować po wsiach zamim
    jeszcze internet stał się "modny". Gdyby tepsa nie była tak pazerna
    jak była (i jest), tylko obniżyła ceny, to dzisiaj te linie by się
    utrzymały.

    > Nie mowie nie, ale z drugiej strony - na jedno piwo starczy, na lody
    > juz niekoniecznie :-)

    Mam zdecydowany opór przed płaceniem za coś, co nic nie kosztuje.
    To ten sam przypadek, co wrzucenie kilku monet żebrakowi, który po
    pracy odjeżdża do domu mercedesem, który stoi i czeka zaparkowany
    na sąsiedniej ulicy. Tak samo nie mam zaufania do operatora, który
    w ten sposób się zachowuje.

    > No, trudno powiedziec. Ale jawic sie moze - szczegolnie, jak sie
    > jej nie uzywa :-)

    Dlatego bym wolał płacić po prostu "za internet". Teraz mam na
    fakturze pół na pół, za potrzebną sieć i zbędny telefon.

    > No to moze jednak zadzwon i wyjasnij ?
    > Bedzie jedno narzekanie mniej.

    Dzowniłem, pytałem. Powiedzieli, że się nie dało z tepsą dogadać,
    więc musi tak zostać.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2016-09-08 15:30:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale na stacjonarne tez, czy tylko na komorki ? :-)

    Na stacjonarne też.

> [...]
    > Nie obnizajac ceny.
    > -jak spowodowac, abys zaplacil dyche wiecej i jeszcze byl zadowolony ?

    Tak jak jest napisane na samej górze.
    Bo:
    - trzeba pogodzić się z faktem, że klienta się nie przyciąga, można
    go najwyżej zrazić do siebie, wtedy sobi pójdze.
    - płacę dychę więcej (nie gadam dużo, mógłbym mieć tańszy abonament
    z limitem) i jeszcze jestem zadowolony. Ale nigdzie się nie wybieram,
    bo mam prostą i krótką umowę z jasnymi zasadami.

    > Mnie tam wsio rawno, ale tu akurat wasze zachcianki sa takie same.
    > Siec tez chce, abys jej co miesiac placil tyle samo.
    > Tylko ze siec chce duzo, a Ty chcesz malo :-)

    Dało się w końcu dogadać.

    > Wiec moze pakiecik internetu za 10 zl, moze nielimitowane stacjonarne
    > za 6 zl, a moze prezentacje numeru za 3 zl :-)

    Plus 2 zł za melodyjkę w słuchawce, minuz złotówka za dziesięć kaw
    wypitych na stoważyszonej stacji benzynowej, plus to minus śmo --
    nie, ja dziękuję za coś takiego.

    --
    Jarek

  • 50. Data: 2016-09-08 16:36:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 02.09.2016 o 13:34, Big Jack pisze:

    > Właściwie wiele więcej to się nie dowiedziałem. Ale... U mnie to nie
    > działa. Cokolwiek wklepię na telefonie, to słyszę sygnał "zajętości".
    > Trzeba mieć włączoną jeszcze jakąś usługę żeby samodzielnie zarządzać
    > przekierowaniami??

    Przełącz telefon na wybieranie tonowe.
    A może masz jeszcze z tarczą obrotową?