    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhb5q$47g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhvt1$p4s$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cddb05$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ce84a6$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ced0af$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cedbad$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d11fd4$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 8 Sep 2016 15:05:22 +0200

    Pan J.F. napisał:

    > Tak "niemal kazdy" to moze przesada, ale z 80% ?

    Jakieś 99,5% młodzieży ma -- takie badania czytałem. Ma młodzież
    jak to młodzież, sama nie mieszka, więc nasycenie domów może jest
    większe niż 80%. Ale 80%, to i tak jest "niemal każdy"..

    > Domow/mieszkan. o ile pamietam to tych "gospodarstw domowych" mamy
    > cos 10mln ... ale to chyba za malo.
    > Tylko jak dodasz internet przez kablowki, osiedlowki, radio ... to
    > moze w sam raz tych 8 mln linii ciagle jest potrzebne.

    Też bym wolał z kabla koncentrycznego albo światłowodu, ale nie mogę.

    > Idealny ... ale dostawca sie z tego nie utrzyma :-)

    Bo to nie jest do się utrzymywania, to samodzielna usługa oferowana
    w sieci. Telefony stacjonarne zaczęto likwidować po wsiach zamim
    jeszcze internet stał się "modny". Gdyby tepsa nie była tak pazerna
    jak była (i jest), tylko obniżyła ceny, to dzisiaj te linie by się
    utrzymały.

    > Nie mowie nie, ale z drugiej strony - na jedno piwo starczy, na lody
    > juz niekoniecznie :-)

    Mam zdecydowany opór przed płaceniem za coś, co nic nie kosztuje.
    To ten sam przypadek, co wrzucenie kilku monet żebrakowi, który po
    pracy odjeżdża do domu mercedesem, który stoi i czeka zaparkowany
    na sąsiedniej ulicy. Tak samo nie mam zaufania do operatora, który
    w ten sposób się zachowuje.

    > No, trudno powiedziec. Ale jawic sie moze - szczegolnie, jak sie
    > jej nie uzywa :-)

    Dlatego bym wolał płacić po prostu "za internet". Teraz mam na
    fakturze pół na pół, za potrzebną sieć i zbędny telefon.

    > No to moze jednak zadzwon i wyjasnij ?
    > Bedzie jedno narzekanie mniej.

    Dzowniłem, pytałem. Powiedzieli, że się nie dało z tepsą dogadać,
    więc musi tak zostać.

    --
    Jarek