    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhb5q$47g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhvt1$p4s$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cddb05$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ce84a6$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ced0af$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cedbad$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 7 Sep 2016 22:20:16 +0200

    Pan J.F. napisał:

    > No, jesli bylo cos 12 mln, a zostalo powiedzmy 8, to nie taka
    > wiekszosc. Choc byc moze z tych 8 to wiekszosc rozpedem :-)

    A ile jest domowych łącz internetowych? Wydawało mi się, że dużo,
    że ma (niemal) każdy. Tych z rozpędu też jest trochę, ale jednak
    mniejszość.

    > Ale piszesz o calym telefonie stacjonarnym, czy prezentacji numeru ?
    > Bo w cenniku tamze dodatkowe 3.69.

    Piszę o całym telefonie za złotówkę rocznie. Dla mnie idealny, bo
    tylko odbieram (jeśli dzwonię, to z zagranicy). Dla kogoś, kto chce
    również dzwonić (dużo), oferta "no limits" gdzieś za dychę miesięcznie
    (w wersji stacjonarniej) wydaje mi się rozsądna. Zresztą są takie 3,69
    za *samą prezentację* jawi mi się jako rozbój w biały dzień. Te 30-50 zł
    abonamentu za linię tym bardziej.

    > Skoro niepotrzebne, to nie zglaszac.

    No to nie zgłaszam.

    > Tylko potem nie narzekac, ze uslug darmowych nie ma, skoro sa :)

    Nie narzekam na swój los -- ani teraz, ani potem. Od tego są inne
    grupy, pl.pregierz na przykład. Ta jest od narzekań na telefonię
    jako taką. Szkoda mi jej po prostu. Szkoda, że paru niezbyt
    inteligentnych kolesi podcięło gałąź, na której siedzieli. Nie
    tylko oni siedzieli -- więc tym bardziej szkoda.

    --
    Jarek