eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118
    .62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    References: <nq9oen$asq$1@node2.news.atman.pl> <nqca4s$nia$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nqgncl$sj9$1@node2.news.atman.pl> <nqgnpa$g5d$1@node1.news.atman.pl>
    <nqh0hj$5k7$1@node2.news.atman.pl> <nqh47m$shv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhb5q$47g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nqhvt1$p4s$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cddb05$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ce84a6$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57ced216$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57cedabe$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d11bb2$0$12555$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <57d18d97$0$12556$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Thu, 8 Sep 2016 19:37:08 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 52
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1473356228 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 657 77.253.217.116:21772
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3774
    X-Received-Body-CRC: 4128657410
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239250
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>>> Gadam ile chcę, a płacę co miesiąc mniej niż trzy dychy,
    >>>> zawsze tyle samo
    >>> Ale na stacjonarne tez, czy tylko na komorki ? :-)
    >>Na stacjonarne też.
    >
    > Ok, ale u wielu operatorow mozna zauwazyc, wykluczenie, nie
    > tylko w Orange.

    Nie zauważyłe, ale też nie rozglądałem się. Może to i dobrze,
    że wielu -- nadmierny wybór wcale życia nie ułatwia, należy
    trzymać się tych sprawdzonych.

    > Im tez zalezy na zlikwidowaniu posiadanej sieci stacjonarnej ?
    > Na pewno nie, bo jej nie maja, co najwyzej zalezy na zlikwidowaniu
    > ogolnym ... bo wtedy wiecej klientow przyjdzie po komorki :-)

    Przecież każdy już poszedł. Komórek jest więcej niż ludzi.
    Chociaż zobaczymy jak to będzie w lutym, kiedy pan Zbyszek
    zacznie chodzić i sprawdzać, czy te niezarejestrowane zostały
    odcięte od sieci.

    >> - trzeba pogodzić się z faktem, że klienta się nie przyciąga,
    >> można go najwyżej zrazić do siebie, wtedy sobi pójdze.
    >
    > Gdzie pojdzie ? Jak przyciagnac tych, co zrazili sie u innych ? :-)

    Na ogół zrażonemu kilentowi jest wszystko jedno, byle nie tu --
    więc idzie w przypadkowe miejsce (na przykład do Bydgoszczy).

    >> - płacę dychę więcej (nie gadam dużo, mógłbym mieć tańszy
    >> abonament z limitem) i jeszcze jestem zadowolony. Ale nigdzie
    >> się nie wybieram, bo mam prostą i krótką umowę z jasnymi
    >> zasadami.
    >
    > A widzisz - dyche za zupelnie niepotrzebne minuty placisz,
    > a 3 zl za potrzebna usluge zaplacic nie chcesz.

    A nie nie nie! Ta dycha, to nie za 44640 darmowych minut, które
    mi dodają na konto na początku każdego miesiąca. To za święty
    spokój. Przecież wyraźnie to od razu napisałem.

    > Takie to juz bydle ten klient, tu placi chetnie, tam sie zaprze,
    > zero logiki, zero.

    Firmy (w tym telekomunikacyjne) nie są od tego, by szukać logiki
    w moich wyborach. Są od tego, by mi coś sprzedać. A jeśli chcą,
    bym kupił, muszą wcześniej pokornie wsłuchać się w moje potrzeby.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: