  • Data: 2016-09-08 19:37:08
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ok, ale u wielu operatorow mozna zauwazyc, wykluczenie, nie
    > tylko w Orange.

    Nie zauważyłe, ale też nie rozglądałem się. Może to i dobrze,
    że wielu -- nadmierny wybór wcale życia nie ułatwia, należy
    trzymać się tych sprawdzonych.

    > Im tez zalezy na zlikwidowaniu posiadanej sieci stacjonarnej ?
    > Na pewno nie, bo jej nie maja, co najwyzej zalezy na zlikwidowaniu
    > ogolnym ... bo wtedy wiecej klientow przyjdzie po komorki :-)

    Przecież każdy już poszedł. Komórek jest więcej niż ludzi.
    Chociaż zobaczymy jak to będzie w lutym, kiedy pan Zbyszek
    zacznie chodzić i sprawdzać, czy te niezarejestrowane zostały
    odcięte od sieci.

    > Gdzie pojdzie ? Jak przyciagnac tych, co zrazili sie u innych ? :-)

    Na ogół zrażonemu kilentowi jest wszystko jedno, byle nie tu --
    więc idzie w przypadkowe miejsce (na przykład do Bydgoszczy).

    > A widzisz - dyche za zupelnie niepotrzebne minuty placisz,
    > a 3 zl za potrzebna usluge zaplacic nie chcesz.

    A nie nie nie! Ta dycha, to nie za 44640 darmowych minut, które
    mi dodają na konto na początku każdego miesiąca. To za święty
    spokój. Przecież wyraźnie to od razu napisałem.

    > Takie to juz bydle ten klient, tu placi chetnie, tam sie zaprze,
    > zero logiki, zero.

    Firmy (w tym telekomunikacyjne) nie są od tego, by szukać logiki
    w moich wyborach. Są od tego, by mi coś sprzedać. A jeśli chcą,
    bym kupił, muszą wcześniej pokornie wsłuchać się w moje potrzeby.

    --
    Jarek