  • Data: 2016-09-08 19:54:30
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Z drugiej strony sa domy emerytow, bez mlodziezy, bez internetu.

    Znam wielu emerytów. Żadnego bez internetu w domu.

    > Tak czy inaczej - na razie nie kazdy dom musi miec druty telefoniczne
    > doprowadzone.

    Bezdrutowe domy korzystają z bezdrutowego internetu. Tych zupełnie bez,
    to prawie nie ma.

    > Owszem, ale to takze wina/zasluga komorek. A TP ... zyskow jeszcze
    > nie miala takich, zeby sobie pozwolic np na dwukrotnie obnizenie
    > przychodow. Byc moze skutek zlego zarzadzania i nadmiernych kosztow.

    Jednak sobie obniżyło więcej niż dwukrotnie (jeśli je scałkujemy po
    czasie, w granicach od wtedy do teraz). Ludzie zamieniali telefony
    stacjonarne na komórki już wtedy, gdy te ostatnie jeszcze były droższe.
    Ale lepsze były -- i to był argument. Za rzecz gorszą należy się cena
    mniejsza -- i o tym zapomniano. Gdyby cenę obniżono do rozsądnej, to
    by telefonów ze wsi nie wymiotło.

    > No i jeszcze jedna sprawa. Jak "neostrada do telefonu" kosztuje
    > powiedzmy 60zl, telefon 50zl, a przy braku telefonu trzeba za
    > kabel zaplacic 25zl, to moze latwiej namowic klienta na neostrade
    > z telefonem ?

    Niechże ta neostrada kosztuje 85, a "telefon do neostrady" 25.
    To by było uczciwe i mniej oderwane od rzeczywistości.

    > I bedzie sie interes krecil, dopoki klient sie nie dowie, ze
    > w LTE ma to samo za 40 zl :-)

    Już się dowiedział. Dlatego wioskowi przechodzą na bezprzewodowy.
    Ja zapłacę nawet 80, byle po kablu było.

    > chyba ze nielimitowane i niewykorzystywane minuty :-P

    Jakoś w hotelu nigdy nie czuję oporu przed wyjściem z sali, zanim
    nie zeżrę wszystkiego ze szwedzkiego stołu.

    > No coz, kiedys kosztowalo.

    Może 50 lat temu.

    > Nie wiem czy pamietasz - poczatki GSM w kraju, rozne abonamenty,
    > rozmowy dosc drogie ... najtanszy abo w plusie ma drobny haczyk
    > - brak prezentacji numeru. Mozna dokupic - za 5zl/mc.

    Nie, wtedy nie kosztowało. Wtedy brali piątaka, całkien jak ten
    etatowy żebrak.

    > Ale kabel kosztuje. Trudno powiedziec ile - ale IMO dosc sporo,
    > jak porzadnie zrobiony (w kanalizacji itp).

    Kosztuje dwa razy więcej niż by mógł -- zlikwidowano połowę, a to
    kosztów łącznych nie obniżyło. Więc każdy drucik dwa razy droższy.

    --
    Jarek