eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
  • Data: 2016-09-08 23:23:07
    Temat: Re: Jak przekierować połączenia z telefonu stacjonarnego?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    > A moze jednak nie zrazaja ? Ostatnio sieci traca po ok 100
    > tys klientow kwartalnie.
    > A nascie mln pozostaje. Nawet liczac na 2 letnia umowe to
    > i tak wychodzi na to ze 90% klientow jest zadowolonych:-)

    To wcale nie znaczy, że są zadowoleni. A tracą na zasadzie
    "a po jaką cholerę ja to dalej trzymam". Ludzie mają takie
    telefony, co je kiedyś kupili z różnych przyczyn, a potem
    trzymaja z przyzwczajenia przez długie lata, choć nikt na
    nie nie dzwoni. Nie tylko z telefonami tak jest. Impulsem
    do zakończenia tego stanu może być radosny telefon od
    marketingowca "mamy dla pana nową wspaniałą ofertę".
    A teraz może być konieczność rejestracji.

    >> A nie nie nie! Ta dycha, to nie za 44640 darmowych minut,
    >> które mi dodają na konto na początku każdego miesiąca.
    >> To za święty spokój. Przecież wyraźnie to od razu napisałem.
    >
    > A 3zl za swiety spokoj przy odbieraniu telefonu zaplacic nie
    > chcesz :-)

    Tłumaczę jak umiem, ale widzę, że jednak nie dociera, że to
    nie to samo. Przyszła mi do głowy kolejna opowiastka. Gdzieś
    w roku 1989, najdalej 1990, w samym sercu Warszawy, tuż obok
    Pałacu Kultury, był las szkaradnych bud, które jednakowoż
    oferowały rzeczy powszechnie pożądane, więc były lubiane.
    Jedna z nich, z wietnamskim żarciem (bardzo dobrym zresztą),
    reklamowała się wielkim napisem "U NAS BIEŻĄCA WODA". Wtedy
    nie było normą, że przybytki gastronomiczne miały u siebie
    tę zdobycz cywilizacji. To pokazuje jak daleką drogę przez
    te ćwierć wieku przebyliśmy. Dzisiaj brak bieżącej wody byłby
    nie do pomyślenia, nikt by w takim miejscu jeść nie chciał,
    omijał z daleka takich restauratorów. No więc ja dokładnie
    w taki sam sposób traktuję operatorów telekomunikacyjnych,
    dla których w XXI wieku prezentacja numeru nie jest rzeczą
    oczywistą.

    > Na studiach, nie tylko marketingu, ucza, ze to nie sztuka
    > sprzedac klientowi to co jest mu potrzebne.

    Na studiach (nie tylko marketingu) nie zawsze mówią rzeczy
    prawdziwe. To też się ostatnimi czasy zmieniło.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: