  • Data: 2009-10-01 22:08:17
    Temat: Re: Jak policzyc skale odwzorowania w makro?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Thomas" <a...@b...pl> napisal:

    > [...]
    > OK. Szafa gra. Jutro na miasto z misja "redukcja 49->43mm" wyruszam zatem.

    Moze nie byc latwo - filtry z gwintem M43 nie sa zbyt popularne. Ja dla
    siebie zamawialem pod adresem http://www.foto-akcesoria.com.pl/ - robia
    dowolne redukcje na zamówienie.

    > BTW. Nie da sie tej soczewki makro kupic osobno, bez mocowania snap-on?

    Nie spotkalem. Zreszta pewnie nie bylby specjalnie tanszy - to mocowanie
    jest pod wzgledem stopnia skomplikowania zblizone do dekielka na obiektyw.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)