  • 141. Data: 2015-03-10 18:44:17
    Temat: Re: Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ghost"

    >Dyskutujesz z własnymi głosami w głowie czy moze ja gdzies powiedziałem ze
    >cytuje "Hołek dostał glejt na lamanie przepisów"?

    Nie poradzę, że nie wiesz co piszesz. Lem miał rację, tylko nie docenił
    skali zjawiska.
    ---
    Skończ

  • 142. Data: 2015-03-10 18:45:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz"

    > Nie badz naiwny.
    > Zreszta jak dla normalnych ludzi jest predkosc 90 to rajdowiec pewnie
    > nawet bardziej bezpiecznie pojedzie 140.

    Nie do końca. Rajdowcy wcale jakichś nadludzkich umiejętności nie
    mają. I też giną w wypadkach.
    ---
    Mają doświadczenie szybkiej jazdy.

  • 143. Data: 2015-03-10 18:52:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz"

    > Znaczy Twój matrix jest taki, ze umiejętności, refleks, doświadczenie
    > itd. wszystkich kierowców jest identyczne i wszystkie samochody
    > zachowują się na drodze identycznie?

    Nie. Uważam że z racji tego że ktoś jest kierowcą rajdowym nie można
    wyciągać wniosków generalnych o ponadprzeciętnych umiejętnościach w
    normalnym ruchu drogowym.
    ---
    Jak nie jak tak ?

    Kierowca rajdowy nie byłby kierowcą rajdowym gdyby nie miał
    ponadprzeciętnych zdolności. Do tego dochodzą ponadprzeciętne umiejętności z
    nabytego doświadczenia wynikające.

  • 144. Data: 2015-03-10 19:04:22
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-10, o godz. 18:52:18
    "re" <r...@r...invalid> napisał(a):

    > Kierowca rajdowy nie byłby kierowcą rajdowym gdyby nie miał
    > ponadprzeciętnych zdolności. Do tego dochodzą ponadprzeciętne
    > umiejętności z nabytego doświadczenia wynikające.

    Ale te zdolności to do rajdów a nie koniecznie do poruszania się w
    normalnym ruchu z innymi użytkownikami. A jak liczy się doświadczenie -
    to już pisałem - czemu ponadprzeciętnych umiejętności nie ma pokaźna
    rzesza kierowców zawodowych?

    Zdrówko

  • 145. Data: 2015-03-10 19:05:55
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-03-10, o godz. 18:45:14
    "re" <r...@r...invalid> napisał(a):

    > Mają doświadczenie szybkiej jazdy.

    W warunkach normalnego ruchu z innymi użytkownikami na drodze?

    Zdrówko

  • 146. Data: 2015-03-10 19:16:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-03-09 o 17:52, J.F. pisze:
    > Ale ... ta zasada sie ponoc wlasnie zmienila na amerykanska. Tej sprawy
    > chyba jeszcze nie dotyczy, ale w przyszlosci mozna sie spodziewac jak w
    > Hameryce.
    >
    > A - od lipca 2015 ma wejsc w zycie ...

    Co ma wejść w życie? Będziemy mieli w sądach 12-tu przysięgłych?

  • 147. Data: 2015-03-10 19:16:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20150310143653.5da90f13@babcia-workstat
    ion...

    > Nie. Uważam że z racji tego że ktoś jest kierowcą rajdowym nie można
    > wyciągać wniosków generalnych o ponadprzeciętnych umiejętnościach w
    > normalnym ruchu drogowym.

    A można o przeciętnych?
    Bo co jak co, ale częste treningi MUSZĄ pozytywnie wpływać na umiejętności,
    tutaj prowadzenia i opanowania samochodu.
    Inaczej się nie da.

    Co nijak nie znaczy, że do zera redukują szanse na wypadek, ale też nikt nic
    podobnego nie napisał.

  • 148. Data: 2015-03-10 19:17:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20150310155747.474c4cd7@babcia-workstat
    ion...

    > Zaiste dziwny masz obyczaj i wskaż mi gdzie w Twoim matrixie porównuję
    > umiejętności zawodowe kierowców zawodowych i kierowców rajdowych z
    > kobietą, która 30 lat temu ostatni raz siedziała za kierownicą - na
    > egzaminie na prawo jazdy.

    Zaprzeczając, że ich umiejętności są dużo lepsze.

  • 149. Data: 2015-03-10 19:22:40
    Od: <9...@1...192240.invalid> (Tom N)

    Maciek "Babcia" Dobosz w

    > W warunkach normalnego ruchu z innymi użytkownikami na drodze?

    Nie, na autodromie wesołego miasteczka.

    Zdefiniuj normalny ruch na drodze, i zastanów się gdzie dałeś ciała...

    --
    'Tom N'

  • 150. Data: 2015-03-10 19:32:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz"

    > Mają doświadczenie szybkiej jazdy.

    W warunkach normalnego ruchu z innymi użytkownikami na drodze?
    ---
    Niekiedy fragmenty są rozgrywane na normalnych drogach i trzeba jechać pyr
    pyr pyr :-)

    Normalna sprawa, korzystają z dróg tak, jak inni a do tego umieją się
    zachować w sytuacjach nietypowych, których przeciętni kierowcy nie mieli
    okazji doświadczyć. Mogą tego doświadczenia nadużyć, więc oczywiście nie
    chodzi o to by sobie jeździli jak na rajdach.