  • 91. Data: 2010-06-12 15:29:36
    Temat: Re: Jak optymalnie przyspieszać ?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-12 15:15:59 +0200, Brzezi <b...@g...com> said:

    > Problem w tym, ze osiagniecie STALEJ predkosci jest bardzo trudne...

    Biedni ci ludzie, którzy nie potrafili donikąd dopłynąć bez drziteka.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 92. Data: 2010-06-12 16:30:57
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 12 cze 2010 o 15:28 GMT, Bydlę napisał(a):

    > Tak: 5 minut z prędkością 8 węzłów daje drogę.

    Ale pisales o dzialaniach ktore daja w wyniku zero, o takie dzialanie
    prosilem.

    > A po co mam to kupować? skoro zegarek już mam?

    po to aby zmierzyc DOKLADNIE, i nie tylko czas 0-100, tylko tez
    czas na 1/4 mili, bardziej zaawansowane modele moga nawet aproksymowac moc
    i sporo wiecej funkcji...

    > (zaczynam odnosić wrażenie, że handlujesz tym czymś)

    Bledne wraznie, po prostu mialem okazje tym czym sie pobawic, a Ty chyba
    nie widziales nawet tego na oczy

    > Masz kiepski stoper - zaczynam rozumeić dlaczego musissz kupować inne
    > urządzenia.

    Ale ja pisalem o tym, ze powyzszy blad wynika nie z dokladnosci stopera,
    tylko z interfejsu bialkowego, dlaczego nie czytasz dokladnie watku tylko
    insynuujesz wymyslone fakty?

    > A jakie to ma znaczenie?

    ma znaczenie w DOKLADNYCH pomiarach

    > Wprowadzasz coraz to nowe cuda by tyylko nie przyznać, że stoper
    > wystarczy by zmiuerzxyć czas.
    > :-)

    Nie wystarczy do dokladnych pomiarow, wystarczy jedynie do pprzyblizonych

    > Raczej o zmianę biegów przy ruszaniu.

    no to pisze o stylu/sposobie jazdy

    > Styl jazdy już ma kiepski, bo to wynika z ciągot do ścigania się w mieście.

    To nie styl, tylko kultura...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 93. Data: 2010-06-12 16:31:23
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 12 cze 2010 o 15:29 GMT, Bydlę napisał(a):

    > Biedni ci ludzie, którzy nie potrafili donikąd dopłynąć bez drziteka.
    > ;>

    Czyli zabraklo argumentow?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 94. Data: 2010-06-12 18:46:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na oko ta od homologacji ciężarowej tyle waży.

    Sie nie ma Panie co dziwić, skoro komplet dywaników waży 10 kg...

    Jurand.

  • 95. Data: 2010-06-12 20:59:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 08:26:46 +0200, Katanka napisał(a):

    > Jak najlepiej zmierzyć która z metod daje lepsze wyniki? Pewnie to są dziesiętne
    > części sekundy podczas przyspieszania 0-100, ale podczas przyspieszania 50-150
    > może już byc znaczna różnica.

    No to sprawdź i się zdziwisz. Albo też, narysuj sobie funkcję momentu na
    kołach w zależności od prędkości jazdy (i biegu).
    --
    ___________ (R)

  • 96. Data: 2010-06-12 22:07:51
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Jurand wrote:
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sie nie ma Panie co dziwić, skoro komplet dywaników waży 10 kg...

    Komplet dywaników + mata do bagaznika + gasnica + trójkąt + klucze + ubranie +
    obiadek :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 97. Data: 2010-06-12 22:55:34
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "MadMan" wrote:
    > Aczkolwiek też idealny nie jestem.

    Nie ma kierowców idealnych. Są tylko tacy, którym się wydaje,
    że są idealni. Ich auta czasami oglądamy w 'wypadek-przypadek'.

    Można nabić milion kilometrów i nadal nie umieć prowadzić
    samochodu, na mieście łatwo można zaobserwować takie
    przypadki, często oklejone i z kogutem o 4 literowym napisie.

    Swoją drogą też mi się zdarzyło przesadzić i potem jechać
    z felgą do prostowania, ale robiłem to na swoim pierwszym
    aucie, sztruclo-golfie kupionym za grosze do nauki jazdy.
    Czasami mi się wydaje, że jak taki młody kierowca nie
    pierdyknie w jakiś krawężnik/śmietnik/cokolwiek innego
    twardego, to nie nauczy się respektu do samochodu...

    Przykład - stary filmik, koleś soczyście przyaktorzył. :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=3x6zp1t_f38

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 98. Data: 2010-06-12 23:52:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > PS. Kolejne pytanie. Wywalam kratę (25kg), wywalam koło zapasowe (10kg).
    > Przyspieszam z bakiem gdzie jest 10l zamiast 70l (60kg mnie). Jadę w
    > majtkach i po wizycie w kibelku. Wywalam niepotrzebne ogumienie,
    > dywaniki (10kg mniej). Duzo daje takie zmniejszenie masy.

    Pewnie wszyscy będą Ci pisać że to nie ma znaczenia i że jesteś głupi, a
    ja sprawdziłem kiedyś jaka jest różnica pomiędzy autem z prawie pustym
    bakiem i pełnym hamując je na drodze bez zmiany parametrów (czyli z
    wpisaną za każdym razem tą samą masą). Wyszło na to, że 35 kg mniej to
    dla osiągów mniej więcej tyle, co kilka koni więcej.

  • 99. Data: 2010-06-13 06:52:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 22:55:34 +0200, .Peeter napisał(a):

    > Przykład - stary filmik, koleś soczyście przyaktorzył. :-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=3x6zp1t_f38

    Aua.
    Jak to mówią - co drugi głupi ma szczęście. Ja akurat po świeżych
    opadach deszczu ze śniegiem przeszacowałem przyczepność opon, obróciło
    mnie na zakręcie o 90 stopni i zatrzymało. Nie uderzyłem w nic.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 100. Data: 2010-06-14 11:33:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jurand pisze:

    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sie nie ma Panie co dziwić, skoro komplet dywaników waży 10 kg...

    No to jakoś tak jest że we wszystkie wyciągane części wydają się ważyć
    strasznie dużo.

    Na cytowanym już forum Citroena u kogoś pogobnie:
    http://www.citroenax.info/printview.php?t=1847

    Tylna kanapa 60-80kg... Chyba jakieś meble gdańskie tam miał z tyłu ;)